صفحه نمایش گوشی میت ایکس هواوی؛ خاص و بسیار زیبا

0
886

صفحه نمایش گوشی میت ایکس هواوی را می توان یکی از جذاب ترین صفحه نمایش های گوشی های هوشمند تاریخ در نظر گرفت. این گوشی هوشمند منعطف در مقابل نمونه رقیب خود بسیار حرفه ای تر است و توانسته مورد تایید کاربران قرار دهد. در این بخش قصد داریم به بررسی صفحه نمایش گوشی میت ایکس هواوی بپردازیم.
صفحه نمایش گوشی میت ایکس هواوی از پنل آمولد بهره می برد. این گوشی هوشمند گران قیمت شرایط بسیار خوبی را برای کاربران در نظر گرفت و این گوشی هوشمند در شرایط عادی صفحه نمایش 8 اینچی دارد. این صفحه نمایش دارای رزولوشن 2200 در 2480 است و تراکم پیکسلی 414 برای یک صفحه نمایش 8 اینچی بسیار مناسب خواهد بود.
حال زمانی که صفحه نمایش گوشی میت ایکس هواوی تا می شود این محصول صفحه نمایش 6.6 اینچی دارد که از نسبت تصویر 19.9 به 9 بهره می برد. این گوشی هوشمند دارای رزولوشن 1148 در 2480 است که در این بخش نیز شاهد کیفیت بسیار بالایی هستیم.
در روزهایی که از گوشی هوشمند منعطف سامسونگ انتقادات بسیاری می شود صفحه نمایش گوشی میت ایکس هواوی را می توان یکی از نقاط قوت این محصول در نظر گرفت. این موضوع در شرایطی است که این صفحه نمایش های منعطف هنوز ابتدای راه هستند و بدون شک در آینده ای نزدیک به تکامل خواهند رسید. در کنار صفحه نمایش گوشی میت ایکس هواوی این محصول ویژگی های دیگر نیز دارد که به طور مختصری به آن می پردازیم.
همانطور که بیان شد این گوشی هوشمند با قیمتی در حدود 2300 یورو روانه بازار فروش می شود. نکته جالب توجه اینکه هواوی برای این گوشی هوشمند تنها یک رنگ را انتخاب کرده است و تنها در رنگ آبی روانه بازار فروش می شود.
سخت افزار؛ قدرتمند و دوست داشتنی
جذاب ترین ویژگی ها در میان مشخصات فنی گوشی هوشمند هواوی میت ایکس مربوط به پردازنده این گوشی هوشمند است. این گوشی هوشمند با پردازنده قدرتمند هواوی، یعنی میت 20 ایکس روانه بازار فروش می شود. این پردازنده گرافیکی که  Mali-G76 MP10  نام دارد، قدرت بسیار بالایی داشته و شرایط خوبی را دارا است. این گوشی هوشمند با اندروید 9 روانه بازار فروش می شود و بدون شک به روزرسانی های بعدی سیستم عامل اندروید را دریافت می کند. همچنین این گوشی هوشمند از رم هشت گیگابایتی و حافظه داخلی 512 گیگابایتی بهره می برد.
دوربین؛ 3+1 لنز برای خاص ترین گوشی موبایل سال
گوشی هوشمند هواوی میت ایکس در بخش دوربین بسیار جالب توجه است. این گوشی هوشمند دارای لنزهای 40 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم 1.8، یک لنز 16 مگاپیکسلی فوق عریض و لنز 8 مگاپیکسلی تله فوتو است. در کنار این لنزها نیز هواوی از لنز ToF بهره می برد. این ترکیب به نظر مدتی دیگر روی گوشی پی 30 پرو نیز تکرار شود.
باتری؛ 4500 میلی آمپر برای صفحه نمایش هشت اینچی
یکی از مهم ترین بخش های هر گوشی هوشمند باتری آن است. هواوی برای این گوشی هوشمند باتری 4500 میلی آمپری را در نظر گرفته است که برای یک گوشی هوشمند هشت اینچی به نظر معمولی خواهد بود. البته این موضوع را باید در نظر گرفت که ظرفیت بالای باتری برای گوشی های هوشمند منعطف می تواند خطرساز باشد. در کنار این ظرفیت باتری، هواوی قابلیت شارژ سریع 55 واتی را برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته است.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها