صندلی های گیمینگ جدید و جذاب Acer

0
1029

کالاسودا_ این صندلی های جدید فضای جذابی برای کاربران خود به وجود می آورند تا بتوانند به بهترین شکل ممکن بازی های خود را انجام دهند.

سری صندلی های گیمینگ شکارچی Acer همیشه به سمت و سوی اشتباهی حرکت می کرد ولی به تازگی این کمپانی از سری جدید صندلی های گیمینگ خود رونمایی کرد که می تواند نگاه خیلی از کاربران را به خود جلب کند.

ما باید از اصطلاح صندلی برای این وسیله استفاده کنیم زیرا کلمه منسب و تخت هنوز برای این وسیله مناسب نیست. شکل ظاهری این وسیله با سه مانیتوری که برای آن تعبیه شده می تواند نگاه هر گیمر و حتی کاربر عادی را به خود جلب کند.

شرکت Acer هنوز زمان رونمایی از این دستگاه و قیمت اولیه را تعیین نکرده است اما می توانیم به راحتی بگوییم که قیمت این دستگاه ارزان نخواهد بود.

توضیحاتی در مورد شرکت Acer

شرکت های زیادی در زمینه ی تولید کامپیوتر وجود دارند و با هم در رقابت هستند و تلاش می کنند تا بهترین محصول را تولید کنند . در سال 1976  Stan Shih به همراه همسر و پنج نفر از دوستانش در شهر تاییه کشور تایوان با 11 کارکن و سرمایه ی 25000 هزار دلار شرکت ایسر را تاسیس کردند . در ابتدا اسم این شرکت Multitech بود. او ابتدا درباره ی فناوری ریزپردازنده ها تحقیق کرد و با مشورت افرادی که کار با این پردازنده ها را به خوبی بلد بودند به کمک شرکایش شروع به تولید قطعات الکتریکی کردند . اولین محصولی که توسط شرکت ایسر تولید شد، کیت اموزشی Micro-Professor MPF-I بود. که بدون هیچ مشکلی روانه ی بازار شد و با فروش خوبی که داشت نام شرکت ایسر را به گوش دنیای تکنولوژی رساند.

ر ابتدا شرکت Acer مشغول تولید قطعات الکترونیکی بود و با گذشت زمان در این زمینه خیلی پیشرفت کرد و کم کم به ساخت کامپیوتر روی آورد . در سال 1981 اولین کامپیوتر خود را با نام   Microprocessor  به عنوان یک کامپیوتر اموزشی تولید و منتشر کرد ؛ با اینکه اولین کامپیوتر تولید شده از سوی شرکت  Acer بود ؛ اما خوش نامی و با کیفیت بودن سایر محصولاتش موجب گردید کامپیوتر Microprocessor نیز با استقبال گرمی از سوی کاربران مواجه شود و فروش فوق العاده ای داشته باشد. شرکت Acer در سال 1983 دست به تولید قطعات کامپیوتری زد و با تولید این قطعات توانست نیاز بسیاری از سازندگان کامپیوتر را رفع کند . خیلی از شرکت های بزرگ دنیا محصولات الکترونیکی خود را با استفاده از قطعات این شرکت تولید می کردند و از آن خیلی راضی بودند.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها