ضعف تاکسی های اینترنتی در ارایه ماشین کولردار

0
156
ضعف تاکسی های اینترنتی در ارایه ماشین کولردار

تاکسی های اینترنتی این روزها بیشترین استقبال را از سوی شهروندان ایرانی دارند اما متاسفانه در برخی از موارد رضایت شهروندان از این تاکسی ها بسیار کم است.

به گزارش خبرنگار کالا سودا، تاکسی های اینترنتی در کنار هزینه کمتری که نسبت به تاکسی های حضوری دریافت می کنند تلاش دارند آپشن های جدیدی برای جلب رضایت بیشتر شهروندان و مشتریان خود ارایه دهند تا از هم صنف های خود جلو بیفتند.

این تاکسی ها با گرم شدن هوا آپشن انتخاب ماشین کولردار را به نرم افزار خود اضافه کرده اند تا تاکسی های آن ها از باقی اپلیکیشن ها یا تاکسی های حضور ممتازتر باشند. اما این آپشن کارایی خاصی ندارد و تنها زحمت زدن یک تیک را به شما می دهد.

اگر این روزها از تاکسی های اینترنتی استفاده می کنید و آپشن کولردار را هم زده اید قطعا می دانید که از چه مساله ای سخن می گوییم. از میان 100 تاکسی کولردار شاید 10 عدد آن نسیب مشتریانی شود که در طول شبانه روز درخواست ماشین کولردار از تاکسی های اینترنتی می کنند.

این مساله میزان نارضایتی شهروندان از تاکسی های اینترنتی را افزایش داده و انتظار می رود که مورد توجه دست اندرکاران این برنامه ها قرار گیرد. از زمان راه اندازی این اپلیکیشن ها یکی از مسائل که آن ها را از خدمات تاکسی های حضوری متفاوت می کرد جذب متمایز رانندگان بود. رانندگان و خودروهایی که برای انجام کار به این اپلیکیشن ها جذب می شدند باید مشخصات ویژه ای می داشتند و امکان فعالیت هر خودرو و یا راننده ای در شرکت های اینترنتی ارایه دهنده تاکسی وجود نداشت.

اما این روزها حواشی ایجاد شده در میان این تاکسی ها از جمله همین ناکارآمدی آپشن کولردار بودن نشان می دهد که دیگر شرکت های اینترنتی ارایه دهنده تاکسی مانند روزهای نخستین به حقوق مسافران خود اهمیت نمی دهند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها