ضیافت 3 روزه جشن تولد یوتوب امشب استارت می خورد

0
492

ضیافت 3 روزه جشن تولد یوتوب امشب استارت می خورد|کالاسودا

کالاسودا_یوتوب قصد دارد به مناسبت جشن تولد 15 سالگی اش؛ سه روز و سه شب ضیافت مجازی برگزار کند. ضیافتی که با امکان تماشای آنلاین ویدئوها را فراهم خواهد کرد.

نخستین شب از 3 شب ضیافت یوتوب امشب ساعت 9 شب خواهد بود. اما افتتاحیه این جشن دقیقا به چه شکل برگزار می شود .

امشب کاربران یوتوب قادر خواهند شد از طریق یوتوب نیز به گزینه  Facebook Live وارد شده و به  تماشای فیلم رایگان در سال «خاطرات موتورسیکلت» بپردازید.

در شب دوم این ضیافت (فردا شب ) فیلم 2005 The Gardener Constant که ستاره ی شناخته شده  رالف فینس را به عنوان یک دیپلمات بریتانیایی و علاقه مندان گیاهخواری نشان می دهد ، برای شما پخش خواهد شد.

اما در شب سوم تاکید  بر ویژگی های دنیای تکنولوژی با چاشنی عشق بیشتر خواهد شد و کاربران قادر خواهند بود فیلم مشهور “درخشش ابدی یک ذهن پاک ” را تماشا کنند . فیلم درخشش ابدی یک ذهن پاک با بازی درخشان کیت وینسلت و جیم کری ، یکی از فیلم های نوآور و خلاق است . فیلمی  که در مورد وسوسه پاک کردن حافظه به شکل انتخابیست. در این روش شما قادر خواهید بود  افرادی که دوست دارید از حافظه خود پاک کنید.

این روش با هدف پاک کردن هر نوع درد و رنج از ذهن عاشقان انجام می شودو اما بی رحمی تکنولوژی را نیز به رخ مخاطبان می کشد.

اگر چه Facebook Live  مشاهده فیلم های غیرقانونی را محدود کرده است. اما این ضیافت سه روزه با همکاری یوتوب یک استثنای عجیب و فرصتی مغتنم برای فیلم باز ها است.

نکته جالب در خصوص این فیلم ها این است ، که اغلب فیلم های منتخب ، عمری بیش از 10 سال دارند و هریک ذهن مخاطب را به چالش می کشند. شاید هدف یوتوب از نمایش این فیلم ها تاکید بر سن و سال این ابزار و به رخ کشیدن توانمندی های مدیران این مجموعه برای در دست گرفتن ذهن مخاطبان باشد . اما هدف هر چه که باشد ، دیدن “درخشش ابدی یک ذهن پاک ” ارزشی بسزا دارد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها