طرح خاص لیفت برای تخفیف به مشتریان

0
371

کالاسودا – انسانها موجوداتی هستند که اغلب به استفاده از یک وسیله یا ابزار عادت می کنند. اگر از فردی که هر روز از یک تاکسی انلاین استفاده کند بپرسید که چرا آن را استفاده می کند، پاسخ خواهید شنید که نسبت به استفاده از آن عادت کرده است. اوبر برای همین مسافران وفادار برنامه هایی دارد که می تواند پول شما را ذخیره کند. پیش از این شرکت اوبر برنامه هایی را در این خصوص به انجام رسانده بود.

اما این طرح شخصی چه ویژگی هایی دارد؟ اگر هر روز یا ماهانه چند بار برای رسیدن به مقصدی خاص از خودروهای مسافربری انلاین لیفت استفاده می کنید، می توانید از یک طرح شخصی که لیفت برای مسافرین خود ترتیب داده استفاده کرده و به قیمتی ارزان تر از خدمات لیفت استفاده کنید. اگر در این طرح ثبت نام کنید، میتوانید هر زمان که بخواهید یکی از این خودروها را در مبدا خود داشته باشید.

شما می توانید مبلغی را به عنوان پیش پرداخت برای ثبت نام در این طرح واریز کنید و پس از آن رایگان سواری کنید. به این معنی که شما می توانید از مواردی نظیر افزایش قیمت در این زمینه اجتناب کنید. با این حال یک محدودیت برای سفرهای بالای ۲۵ دلار وجود دارد، در واقع شما نمی توانید از قیمت های پایین تر از آن استفاده کنید. این قیمت از هر مشتری به مشتری دیگر فرق می کند و بستگی به مسیری دارد که می رود. برای مثال ممکن است مسیر روزانه محل کار فردی با فردی دیگر از نظر میزان مسافت متفاوت باشد و مبلغ بیشتری به عنوان پیش پرداخت برای او واریز کند.

مشتریان نیاز نیست که در یک قرارداد باقی بمانند، بلکه می توانند هر زمان که خواستند این طرح را به راحتی لغو کنند. این برنامه برای تمام کاربران در سراسر امریکا اعمال شده است و بنابراین تمام مشتریان می توانند در این طرح ثبت نام کرده و از خدمات ان استفاده کنند.

لیفت یک شرکت حمل و نقل آنلاین است که در کالیفرنیا مستقر شده است. در ماه ژوئن ۲۰۱۲ این شرکت در حدود ۳۰۰ شهر در آمریکا از جمله نیویورک، سن فرانسیسکو و لس انجلس فعالیت می کند و روزانه بیش از ۱ میلیون سفر در کل کشور انجام می دهد. این شرکت در ژوئن ۲۰۱۸، به ۱۵.۱ میلیارد دلار ارزش پیدا کرده است و مجموعا ۵.۱ میلیارد دلار سرمایه مالی انجام داده است. لیفت در دسامبر ۲۰۱۷ به عنوان یک رقیب جدی در مقابل اوبر فعالیت می کند.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید