طرح مشترک فیات و BMW در راه است

0
438

طرح مشترک فیات و BMW در راه است|کالاسودا

کالاسودا_مشارکت بین BMW، اینتل و Mobileye برای تکنولوژی  خودروهای خودروان ، باعث موجی از هیجان بین برندهای خودروسازی شده است.

این گروه یا شاید بهتر باشد بگوییم سوپرگروه با خودروهای فیات کرایسلر موافقت کرد که در زمینه توسعه فناوری نیمه مستقل و کاملا مستقل برای وسایل نقلیه تولید با خودروساز آلمانی و شرکت های فن آوری مشارکت کنند.این موضوع از سوی دیگر می تواند گامی مهم برای صنعت حمل و نقل بین المللی تلقی شود

این خبر به دنبال گزارشات FCA می تواند به  یک مووضع بسیار مثبت ختم شود. مدیر ارشد FCA سرجیو مارکینون در این باره گفت: “به منظور پیشرفت تکنولوژی خودروهای خودرانو  برای ایجاد مشارکت میان خودروسازان، ارائه دهندگان فناوری و تامین کنندگان منابع پیوستن برخی فعالیت های مهم دنیای فناوری به یکدیگر ضروری است.”

“پیوستن به این همکاری، FCA را قادر می سازد تا به طور مستقیم از هم افزایی و اقتصادی مقیاس بهره مند شوند که د ر نهایت منجر به هم افزایی مالی شرکت های خودرو ساز با یکیگر می شود. “

bmw|کالاسوداشرکت های هدف این گزارش در تلاشند تا سطح فناوری هدف خود را از سطح عادی به  سطح ۳ و ۴/۵ برسانند. اما برای برداشته شدن این گام بزرگ باید تا سال ۲۰۲۱ صبر کنند.نام این طرح از سوی شرکت ها به نام پروژه  “معماری مقیاس پذیر ویژه تکنولوژی خود ران ” قرار داده شده است . نامی که در کنار طولانی بودن حاوی مفهومی صلح آمیز از همکاری چند شرکت بزرگ و شناخته شده است.

مدیر اجرایی اینتل، بریان کرزنیچ  در توصیف این طرح فناورانه جدید می گوید : “آینده حمل و نقل متکی به رهبران خودرو و صنعت  است . بنابراین با یکدیگر برای ایجاد یک معماری مشترک تلاش کنیم . نوعی اتحاد که سازندگان خودرو در سراسر جهان می توانند  از آن سود ببرند.. ما هیجان داریم که  به استانداردهای FCA  نزدیک تر شده ایم و گامی بزرگ برای رسیدن به جهانییکپارچه برداشته ایم . جهانی که بر اساس آن افراد موفق خواهند شد، در سراسر جهان یک دهکده رانندگی مشترک بنیان بگذارند .

 این اشتراک بزرگ شامل ۴۰ خودروی پیش فرض است که آزمایشی مشترک بین خودروهای خودران خواهند داشت. مرحله آزمایشی این طرح تا پایان سال ۲۰۱۷ به اتمام خواهد رسید.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها