طرح مفهومی قایق لاکچری لکسوس رونمایی شد

0
1340

کالاسودا – رویای داشتن یک قایق تفریحی ۴۲ فوتی لوکس که در آن به راحتی با ۸ نفر از دوستانتان در آن جای بگیرید را فراموش کنید. اکنون مدل مفهومی کشتی تفریحی لکسوس با ۶۵ فوت گنجایش به راحتی میتواند این آرزو را برآورده کند.

این قایق اسپورت لاکچری که سال پیش با دو موتور V8 و سرعت بالای ۴۹ متر بر ساعت به عنوان تلاش میان تیم طراحی لکسوس و تیم مهندسی بخش دریایی تویوتا رونمایی شده بود، اکنون با اپگریدهای گسترده ای مواجه است.

قایق همان سیستم تفریحی خود را دارد و به صورت دست ساز از چوب و داخل آن نیز از چرم درست شده است، اما تغییرات گسترده ای در سایز و اندازه داشته است. مفهوم اولیه این اولیه هفته جاری در نمایشگاه بین المللی قایقرانی در ژاپن جایزه دریافت کرد و مدیر اجرایی تویوتا نیز از این فرصت برای اعلام این موضوع استفاده کرد که نسخه اصالی پس از تست و ساخت، ویژگی های فراتری از طرح اولیه خواهد داشت.

جدیدترین نسخه از این قایق ۶۵ فوتی، فضای کافی برای حمل ۱۵ نفر را خواهد داشت و انها میتوانند در فضای لوکس که در زیر عرشه علاوه بر صندلی های روی عرشه قرار دارد، استراحت کنند. مشخصات جزئی و قیمت این محصول فعلا اعلام نشده است اما انتظار میرود که با توجه به طراحی، امکانات، امنیت و ویژگی های دیگر قیمت بالایی داشته باشد.

 با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در ساعت ۹ هر شب به آخرین اخبار حوزه تکنولوژی گوش دهید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها