عدم حضور سامسونگ در IFA 2020

0
418

ما هر ساله شاهد چندین رویداد فناوری جذاب بودیم؛ اما امسال به دلیل همه گیری کروناویروس تنها رویداد CES 2020 برگزار شد. اکنون با کاهش برخی محدودیت‌های قرنطینه‌ی در اروپا، نمایشگاه تجاری IFA 2020 در اوایل ماه سپتامبر برگزار می‌شود. سامسونگ پیش از این اعلام کرده بود امسال در IFA شرکت نمی‌کند.

به گزارش کالاسودا و به نقل از GizChina، غول کره جنوبی تاکنون بیانیه رسمی منتشر نکرده است. با این حال، گزارش‌ها حاکی از آن است که این شرکت به دلیل همه گیری؛ با احتیاط بیشتری رفتار می‌کند.

عدم حضور سامسونگ در نمایشگاه تجاری مطمئناً تاثیرگذار است. این شرکت کره جنوبی از سال 1991 به طور منظم در IFA شرکت کرده است. اولین گلکسی نوت در IFA 2011 رونمایی شد و سامسونگ از این رویداد برای ارائه‌ی خبرها در مورد پرچمداران H2 خود استفاده کرده است.

سال گذشته، Galaxy A90 5G در IFA 2020 رونمایی شد. این دستگاه اولین تلفن غیر پرچمدار سامسونگ بود که با 5 جی ارائه شد.

به احتمال زیاد سامسونگ امسال علاوه بر رویداد IFA در هیچ رویداد دیگری نیز شرکت نمی‌کند. درعوض، شرکت از رویدادهای آنلاین یا کنترل شده برای رونمایی از دستگاههای جدید بهره می‌برد.

در تاریخ 5 آگوست انتظار می‌رود که سامسونگ از Galaxy Note 20، Note 20+، Note 20 Ultra و Galaxy Z Flip 5G رونمایی کند. اما Galaxy Fold 2 در ماه سپتامبر رونمایی می‌شود.

انصراف سامسونگ از این رویدادها ممکن است بر روی تصمیم سایر شرکت‌ها نیز تأثیر بگذارد.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها