عرضه‌ی نسخه‌های به‌روز شده‌ی اپل آیپد پرو، آیپد ایر 5 و آیپد 10

0
98

طبق گزارش‌ها، اپل در حال فراهم کردن شرایط برای رونمایی از نسخه‌های اصلاح‌شده آی‌پد پرو، مک پرو، آی‌مک و دستگاه‌های دیگر در سال آینده است.

به گزارش کالاسودا و به نقل از gizchina، طبق گزارشی از گورمن از طریق بلومبرگ، این شرکت قصد دارد اپل آی‌پد ایر و آی‌پد پرو را در سال 2022 به‌روزرسانی کند.

طبق گزارش‌ها، تبلت های به‌روز شده از طراحی کاملاً جدیدی استفاده می‌کنند، تراشه‌های به‌روزی در آن‌ها به کار گرفته شده و ویژگی‌های بهبود یافته‌ای دارند.

این بخش از گزارش با گزارش قبلی مطابقت دارد که پیش از این نشان می‌داد اپل آی‌پد پرو و ​​مک بوک پرو از پنل‌های OLED جدید برند سامسونگ استفاده می‌کنند.

علاوه بر این ممکن است و دو محصول دیگر همزمان با آیپد پرو جدید به صورت رسمی رونمایی شوند.

تاریخ عرضه‌ی اپل آیپد پرو، آیپد و آیپد ایر

گورمن در آخرین گزارش خود، ویژگی محصولات آینده‌ی اپل در سال 2022 را پیش بینی کرده است.

او پیش بینی می‌کند که نسخه 2022 آیپد پرو طراحی جدیدی داشته باشد. علاوه بر این، او ادعا می‌کند که مدل آینده حتی از شارژ بی سیم پشتیبانی خواهد کرد.

اگر پیش بینی‌ها درست باشد؛ گوشی‌های آیفون 12 و سایر آیفون‌هایی که از شارژ بی سیم پشتیبانی می‌کنند؛ دارای بدنه‌ی شیشه‌ای خواهند بود.

متأسفانه، Gurman جزئیاتی در مورد پردازنده فاش نکرد. با این وجود، دستگاه‌های آینده احتمالاً نسخه‌های جدیدی از تراشه‌های M1 را در خود جای داده‌اند.

اطلاعات قبلی در مورد آیپد های جدید

آیپد پایه به احتمال زیاد با پردازنده‌ی A13 Bionic عرضه خواهد کرد. علاوه بر این، ممکن است دارای نمایشگر True Tone و دوربین 12 مگاپیکسلی اولتراواید تماس ویدیویی باشد.

علاوه بر این، این دستگاه ممکن است با ویژگی Center Stage عرضه شود. این ویژگی باعث می‌شود که کاربر در حین تماس ویدیویی در مرکز قاب قرار گیرد.

طبق گزارش Gurman، اپل محصولات جدید را با ویژگی‌های جدید به روز رسانی می‌کند.

تنها تفاوت بارز بین آیپد ایر و سری آیپد پرو، پردازنده‌ی آن‌ها است. آیپد پرو از تراشه‌های سری M بهره می‌برد. با این حال، iPad Air از پردازنده‌های سری A استفاده خواهد کرد.

گزارش‌های قبلی نشان داده‌اند که آی‌پد 2022 بدنه باریک‌تری خواهد داشت. این دستگاه ممکن است مشابه نسل سوم آیپد ایر 3 باشد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها