عرضه آیپد مینی در سال 2021

0
656

تحلیلگر Ming-Chi Kuo پیش بینی کرده است که کمپانی اپل امسال یک آیپد 10 اینچی را وارد بازار خواهد کرد. علاوه بر آن یک مدل جدید آیپد مینی نیز در اوایل سال 2021 وارد بازار می‌شود.

به گزارش کالاسودا و به نقل از انگجت، اپل علیرغم مشکلات تولیدی ناشی از همه گیری کروناویروس، محصولات جدیدی را در اواخر سال 2020 و اوایل 2021 وارد بازار خواهد کرد. به گفته تحلیلگر برجسته مینگ چی کو، این غول فناوری یک iPad ارزان قیمت 10.8 اینچی را در نیمه دوم سال و یک iPad mini جدید با اندازه‌ی بین 8.5 و 9 اینچ در نیمه اول سال 2021 عرضه خواهد کرد.

کوو گفت که مدل‌های آینده “استراتژی محصول آیفون SE” را دنبال می‌کنند؛ زیرا امتیاز فروش اصلی آنها قیمت مناسب و استفاده از جدیدترین و سریعترین تراشه‌های اپل است.

او قیمتی را برای این مدل‌ها ذکر نکرد، اما ارزانترین iPad 10 اینچی اپل در حال حاضر 329 دلار قیمت دارد. این تحلیلگر به خاطر پیش بینی‌های دقیق در مورد محصولات آینده‌ی این غول فناوری در طول سال‌ها، از جمله آیفون SE جدید، شناخته شده است.

علاوه بر این، کو پیش بینی کرده بود که این شرکت در سال 2022 یک جفت عینک واقعیت افزوده به نام Apple Glasses را عرضه می‌کند. (در یک گزارش دیگر اعلام شده بود که این عینک در سال 2023 عرضه خواهد شد.) بر خلاف آیپدها، احتمالاً عینک واقعیت افزوده اپل “مقرون به صرفه” نیست. کوو گفت لنزهای این عینک به صورت چند لایه بوده و هزینه زیادی برای آن صرف خواهد شد.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها