عرضه بسته های الکترونیکی قرآن آموزی

0
186
عرضه بسته های الکترونیکی قرآن آموزی

بسته های آموزشی الکترونیکی جدید به منظور فراگیری سریعتر و راحت تر قرائت یا حفظ قرآن کریم از سوی سازمان دارالقرآن کریم در بازار ایران عرضه می شود.

به گزارش خبرنگار کالاسودا، حفظ و یا قرائت قرآن کریم شیوه های خاصی دارد که به منظور یادگیری آن افراد به دارالقرآن ها و مدارس قرآنی مراجعه می کنند. اما حالا تکنولوژی برای آموزش صحیح و غیر حضوری قرآن کریم هم راه حل داشته است و در همین رابطه یک موسسه قرآنی دست به تولید یک بسته الکترونیکی آموزش قرآن زده است.

بنابراین گزارش، بسته آموزش الکترونیک «بصائر ۱» توسط سازمان دارالقرآن کریم تهیه شده که در قالب 4 حوزه است و در آینده بسته های دیگر در 6 عنوان تهیه می شود و در مجموع حدود 10 بسته برای آن تهیه خواهد شد.

این بسته آموزشی که یک نوع نرم افزار است قابلیت اجرا در رایانه و گوشی های همراه را دارد.

این نرم افزار شامل 16 ساعت آموزشی بوده و در 4 سطح روخوانی، روان خوانی، ترجمه و پرسمان طراحی شده است.

گفتنی است، در زمینه آموزش نحوه قرائت یا حفظ قرآن کریم تا کنون تکنولوژی موجب شده تا فعالان ایرانی گام های مفید بسیاری بردارند. از این جمله می توان به نرم افزارهای مختلف اشاره کرد که سالانه در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم رونمایی می شوند.

همچنین، قلم هوشمند یا قلم صوتی نیز ابزارهایی هستند که قاریان با استفاده از آن ها در زمینه آموزش قرآن کریم می توانند مفید تر از گذشته عمل کنند. این در حالی است که اپلیکیشن های موبایلی بسیاری نیز در این زمینه از سوی ایرانی ها طراحی شده که انواع آن ها را می توان در کافه بازار یافت.

پیش از این نیز گوگل پلی میزبان تعدادی از این اپلیکیشن ها بود که پس از تحریم شدن برنامه های ایرانی توسط گوگل این اپلیکیشن ها از گوگل پلی حذف شدند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها