عرضه نسخه ریمستر شده Kingpin: Life of Crime

0
232

بازی Kingpin: Reloaded با طراحی بهتر و رندر قوی‌تر در پلتفرم‌های جدیدی مانند رایانه‌های شخصی، PS4، Xbox One و Nintendo Switch در دسترس است.

به گزارش کالاسودا و به نقل از انگجت، شوتر اول شخص Kingpin: Life of Crime از سال 1991 در حال دریافت ریمستر است. ریمستر بر پایه گرافیک اصلی بازی با طراحی بهتر و قوی‌تر و برای سیستم عامل‌های دیگر ارائه می‌شود و توسعه دهندگان بازی از این طریق به روز رسانی بازی‌های قدیمی در پلتفرم‌های جدیدتر می‌پردازند.

بازی Kingpin: Life of Crime در ابتدای محبوبیت زیادی رو به رو نشد؛ زیرا مدت کوتاهی پس از کشتار دبیرستان کلمباین منتشر شد و خرده فروشان مختلف تصمیم گرفتند آن را عرضه نکنند. اما به مرور به محبوبیت رسیده و توسعه دهنده بازی‌های ویدیویی 3D Realms، که در حال کار بر روی ریمستر این بازی است این خبر جدید را در توییتر برای PAX South 2020 اعلام کرده است.

نسخه آینده این بازی با عنوان Kingpin: Reloaded منتشر خواهد شد. این بازی 4K و پشتیبانی فوق العاده را به بازی اضافه می‌کند و می‌توانید آن را در حالت “کلاسیک” یا “پیشرفته” بازی کنید. همانطور که می‌توانید حدس بزنید، حالت دوم از گرافیکی بهتری برخوردار است، هرچند به نظر می‌رسد 3D Realms مدل‌های شخصیت بازی را تغییر نداده است.

3D Realms هنوز تاریخ انتشار دقیقی را ارائه نکرده است. با این حال این کمپانی قصد دارد این بازی را اواخر امسال برای پلتفرم‌های PC، PS4، Xbox One و Nintendo Switch اجرا کند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها