عرضه گوشی‌های جدید با رم 2 گیگ به پایین‌تر با Android 11 Go

0
330

اندروید گو (Android Go)، سیستم عامل گوگل برای گوشی‌های هوشمند ضعیف و پایین رده است. امسال با انتشار اندروید 11، انتظار عرضه‌ی Android 11 Go را داریم؛ که ظاهراً بزرگترین بروزرسانی این برنامه از ابتدای آن خواهد بود و در گوشی‌هایی با رم 2 گیگابایت و پایین‌تر به کار گرفته می‌شود.

به گزارش کالاسودا و به نقل از GizChina، این یک تجربه عالی برای گوشی‌های هوشمند با سخت افزار ضعیف‌تر است. از زمان شروع Android Go، شرکت‌ها در حال عرضه‌ی گوشی‌های فوق العاده ارزان قیمت با 1 گیگابایت رم و سیستم Go Edition اندروید هستند. Galaxy A01 Core سامسونگ با Android 10 Go Edition عرضه شده است. گوگل با تغییر سیاست‌های اندرویدی خود اعلام کرده با شروع Q4 امسال، هر شرکتی که گوشی اندرویدی با 2 گیگابایت رم و یا پایین‌تر عرضه کند باید از پلتفرم Android Go استفاده نماید.

اطلاعات نشان می‌دهد که گوگل دستگاه‌های جدید با 2 گیگابایت رم یا کمتر را با Android Go پشتیبانی می‌کند.

دستگاه‌های دارای رم 512 مگابایتی با Android 11 واجد شرایط برای پیش بارگذاری GMS نیستند.

همه محصولات جدید راه اندازی شده با Android 11، در صورت داشتن رم 2 گیگابایتی یا کمتر باید با Android Go راه اندازی شوند.

پیش از این اگر دستگاه‌های RAM 2 گیگابایتی را در پیکربندی استاندارد سرویس موبایل گوگل GMS راه اندازی کرده‌اید؛ نباید از طریق MRs یا به روزرسانی به Android Go تبدیل شود. آن‌ها با اندروید استاندارد باقی خواهند ماند.

بعد از این تغییر دو اتفاق ممکن است رخ دهد. در حالت اول، شرکت‌ها مجبور می‌شوند با راه اندازی تلفن‌های بیشتر با حداقل 3 گیگابایت رم، استانداردهای سخت افزاری خود را گسترش دهند.

احتمال دوم این است که شرکت‌ها 2 گیگابایت رم را در گوشی‌های هوشمند ارزان قیمت به کار ‌گیرند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها