عروسی با تم تکنولوژی!

0
497

عروسی با تم تکنولوژی!|کالاسوداکالاسودا – ترکیب جشن عروسی و تکنولوژی میتواند یکی از زیباترین شبهای یک زوج را رقم بزند. البته بعضی از زوجها ممکن است عروسی سنتی و به دور از تکنولوژی را برای خود انتخاب کنند و حتی قوانینی را در مورد عکس گرفتن مهمانها و استفاده ان در شبکه های اجتماعی مقرر سازند.

اما یک زوج به نام جسیکا و مایکل تصمیم گرفتند که نه تنها از تکنولوژی در مراسم عروسی خود استفاده کنند، بلکه برای تبدیل ان به تم اصلی مراسم، برنامه ریزی کردند. انها در این خصوص میگویند: ما همیشه دوست داشتیم با بکاری تکنولوژی در مراسممان، ان را به تجربه ای منحصر به فرد در روزهایی تبدیل کنیم که هنوز مراسم سنتی طرفدار است.

بدین ترتیب انها از فناوری هایی مانند ایجاد یک اپلیکیشن خاص برای عروسی، فراهم کردن استیشن شارژر برای میهمانانی که ممکن است به هر دلیل شارژ گوشی شان تمام شده باشد ، ارائه پسورد وای فای به میهمانان، استفاده از هدست سه بعدی و … استفاده کردند. انها سایتی نیز برای مراسم عروسی خود درنظر گرفتندکه عکسها را در ان با مهمانان به اشتراک بگذارند و با انها به گفتگو بپردازند. اما ماجرا به اینجا ختم نمیشود. دسته گلی که داماد برای عروس و ساقدوشها فراهم کرد با استفاده کابل سیمی Belkin به عنوان جایگزینی برای گل درست شده بود.  در این عروسی برای فیلمبرداری از پهبادهای 360 درجه استفاده شده و هشتگی خاص برای به اشتراک گذاری عکسها در شبکه های اجتماعی طراحی شده است.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها