علاقه‌ی مرسک به گسترش فعالیت‌های لجستیکی در آمریکا

0
169

کمپانی دانمارکی کشتی‌های کانتینری مرسک A.P. Moller-Maersk A/S در حال برنامه‌ریزی برای سرمایه گذاری و بیزینس در بخش‌های جدیدی در ایالات متحده است.

به گزارش کالاسودا و به نقل از wsj؛ نارین فول، مدیر مرسک در آمریکای شمالی، گفت که حمل‌کنندگان 8 تا 9 برابر بیشتر از هزینه حمل‌ونقل بین‌المللی اقیانوسی، تجارت اصلی کمپانی، برای لجستیک داخلی مانند حمل و نقل، انبارداری و تحویل، هزینه می‌کنند. و ما قصد داریم در این بخش‌ها نیز سرمایه گذاری کنیم.

مرسک با پول حاصل از سودهای بی سابقه، در رقابت جهانی با سایر کمپانی‌های حمل و نقل اقیانوسی از جمله کمپانی کشتیرانی کانتینری فرانسه CMA CGM SA، فعالیت خود را در زنجیره‌های تأمین داخلی گسترش می‌دهد تا به بازار تجارت با مصرف کننده دست یابد.

در سال‌های اخیر، مرسک شرکت‌های لجستیک و زنجیره تأمین را در اروپا و آسیا خریداری کرده، اما استراتژی آن در ایالات متحده پیشرفته‌تر است.

در هفته گذشته، غول کشتیرانی اعلام کرد که Glen Mills، Pilot Freight Services LLC را به ارزش 1.68 میلیارد دلاری خریداری کرده است.

مقامات مرسک می گویند که این خرید مکمل خرید سال گذشته شرکت تجاری الکترونیکی Visible Supply Chain Management LLC و خرید El Segundo در کالیفرنیا Performance Team LLC که متخصص انبارداری و توزیع در سال 2020 است.

این خریدها در بخش انبارداری و توزیع، فعالیت مرسک را در ایالات متحده از حدود 20 تأسیسات در ابتدای سال 2020 به بیش از 150 مورد در افزایش یافته است. مقامات مرسک می گویند که قصد دارند در سال جاری حداقل 12 انبار دیگر را در ایالات متحده بخرند یا بسازند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها