عملکرد اپراتورها به مردم نمایش داده می شود

0
461

اپراتورهای تلفن همراه با حضور در سامانه تشخیص کیفیت و عملکرد، نحوه اقدامات خود را نشان می دهند تا از این پس مردم بتوانند به راحتی و با توجه به عملکرد آن ها، به انتخاب اپراتور خود بپردازند.

په گزارش خبرنگار کالا سودا، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات چند یپیش اعلام کرد که مدت زمانی را برای اینکه اپراتورها بتوانند کارنامه کاری خود را در سامانه سنجش کیفیت شاخص‌های شبکه ملی اطلاعات یا «فرادید» مشاهده کرده و برای ارتقای آن فعالیت کنند، در نظر گرفته است.

حالا در مورد عملکرد این اپراتورها در این مدت زمان، آذری جهرمی اعلام کرده که خوشبختانه اپراتورها در این محل تعیین شده توانستند تا حدودی شاخص‌های خود را ارتقاء دهند.

این در حالی است که ارتقای شاخص های اپراتور ها را پس از پایان این مهلت مردم می‌توانند مشاهده کنند. در آن صورت است که مشترکان تلفن همراه می توانند برای استفاده از خدمات و سرویس‌های اپراتورها با آگاهی انتخاب کنند و حتی به راحتی اپراتور خود را تغییر دهند.

این اقدام وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به این دلیل انجام شده که وزیر جوان به مردم قول داد تا آنها نیز بتوانند کارنامه کاری اپراتورها را در سامانه سنجش کیفیت شاخص های شبکه ملی اطلاعات مشاهده کنند.

این بحث ایجاد فضای رقابتی بین اپراتورها با راه اندازی سامانه سنجش کیفیت شاخص‌های شبکه ملی اطلاعات موجب ارتقای عملکرد این اپراتورها می شود. به دلیل نظارت عمومی اپراتورها به سمت تغییرات افزایش کیفیت ترغیب می‌شوند، به دلیل ارائه گزارش‌ها بر اساس پروانه فعالیت‌های اپراتورها بررسی می‌شود.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها