عنوان Dreams به شما اجازه‌ی فروش بازی‌های خود را خواهد داد

0
156

مدیا مولکول (Media Molecule) به تازگی اعلام کرده است که به دنبال شیوه‌های برای تجاری‌سازی محتوایی است که در Dreams خلق می‌شوند. به این ترتیب بازی‌بازان می‌توانند ساخته‌های خود، را خارج از Dreams استفاده و به فروش برسانند.

به گزارش کالاسودا به نقل از گیمفا، Dreams توانست به یکی دیگر از انحصاری‌های موفق در فهرست طولانی پلی‌استیشن ۴ تبدیل شود. این بازی که با بازخورد بسیار مثبت منتقدان و بازی‌بازان رو به رو شد، به شما اجازه‌ی خلق هر چیزی که در ذهن دارید را می‌دهید. این مهم نه فقط در مورد بازی‌ها، بلکه در مورد انیمیشن‌ها و حتی یک تصویر ثابت هم صدق می‌کند. طبعا بسیاری از بازی‌بازان دوست دارند تا ساخته‌های خود را در خارج از Dreams به نمایش بگذارند تا بتوانند از آن کسب درآمد کنند یا توسط یک شرکت برای ساخت بازی کامل پشتیبانی شوند.

خبر خوب این است که مدیا مولکول، به تازگی یک بتای محدود را برای این کار عرضه کرده است. این استودیو اعلام کرده است که بسیار از ساخته‌ها در Dreams، توانایی موفق شدن در دنیای بازی‌های ویدئویی را دارند و آن‌ها نمی‌خواهند جلوی این اتفاق را بگیرند. تمامی محتوای خلق‌ شده، متعلق به سازنده‌ی آن خواهد بود و آن‌ها می‌توانند از آن به صورت شخصی و همچنین برای مقاصد تجاری استفاده کنند:

ما درخواست‌های بسیاری از بازی‌بازان در Dreams داشتیم که بتوانند از محتوای خود، به عنوان یک فرصت کاری استفاده کنند. ما از رخ دادن این اتفاق استقبال می‌کنیم، البته نیاز داریم تا بیشتر در این مورد آگاهی کسب کنیم. دائما در پشت صحنه، در حال کار برروی راه‌های برای آسان‌تر کردن استفاده از محتوای خلق شده در Dreams هستیم. این بتا را منتشر کرده‌ایم تا برخی تولیدکنندگان بتوانند از محتوای خود، خارج از Dreams استفاده کنند.

این بتا در حال حاضر در اختیار تعداد محدودی است تا مدیا مولکول بتواند برروی نسخه‌ی عمومی آن کار کند. این بتا تنها در دسترس کسانی است که نسخه‌ی Early Access را دارا بوده‌اند و پروژه‌ی مشخصی را در ذهن دارند. بازی Dreams هم اکنون برروی پلی‌استیشن ۴ موجود است.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها