پوشش 98 درصدی جمعیت جهان توسط نقشه‌برداری گوگل

0
232

گوگل به‌تازگی آمار شگفت‌انگیزی از عکسبرداری استریت ویو Street View و گوگل ارت Google Earth خود منتشر کرده است. 10 میلیون مایل تصاویر استریت ویو Street View رقم بسیار بزرگی است.

به گزارش کالاسودا و به نقل از theverge، گوگل از مدت‌ها قبل برای گسترش پروژه‌های Street View (نمای خیابان گوگل) و Google Earth (نقشه ماهواره‌ای از کره زمین)از قسمت‌های مختلف کره زمین عکسبرداری و نقشه‌برداری کرده است. براساس گزارش CNET برای نخستین بار، گوگل آمار شگفت‌آوری از عکس‌برداری خود در جهان را فاش کرد.

بیش از 10 میلیون مایل تصویربرداری استریت ویو و 36 میلیون مایل مربع تصویربرداری برای گوگل ارت.

این تعداد عکسبرداری و نقشه‌برداری بسیار چشمگیر است. گوگل می‌گوید 98 درصد از نقاط جهان که مردم در آن زندگی می‌کنند را پوشش داده‌ایم و با 10 میلیون مایل عکسبرداری استریت ویو و گوگل ارت از رقبایی مانند اپل جلو هستیم. اپل برای رسیدن به این آمار راه طولانی در پیش دارد.

اگر شما از عکس‌های استریت ویو و یا عکسبرداری ماهواره گوگل ارت استفاده نمی‌کنید بدون شک تعیین مسیر با گوگل مپ یکی از کارهای روزانه‌تان است که نشان‌دهنده قدرت گوگل در هر یک از این پروژه‌ها است.

ایتان راسل Ethan Russell، مدیر محصولات در گوگل مپس، به CNET اظهار داشت: “تصاویر در مرکز کارهایی است که ما انجام می‌دهیم و ما در تلاشیم که به پایه و اساس کل فرآیند نقشه‌برداری در جهان تبدیل شویم.”

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها