عکس دوربین Mirrorless جدید کانن لو رفت

0
1268

کالاسودا_ شاید شما سال های زیادی را برای رونمایی از یک دوربین Mirrorless صبر کنید و طی یک مدت کوتاه دو نوع از این دوربین ها رونمایی شود.

بعد از اینک شرکت نیکون اعلام کرد اولین قدم های خود را در زمینه تولید دوربین های Mirrorless با عرضه دوربین های Z6 و Z7 برداشت ، کانن هم از تولید دوربین های Mirrorless خود در آینده ای نزدیک خبر داد. یک سایت ژاپنی به نام نوکیشیتا عکس هایی از دوربین های Mirrorless شرکت کانن منتشر کرد که با جزئیاتی در مورد این دوربین جدید همراه بود.

نام دوربین جدید Mirrorless کانن

نام دوربین جدید شرکت کانن EOS R بوده و نمونه کوچک شده دوربین های DSLR است. کنترل های این دوربین به نظر می رسد که فرق کرده است. صفحه نمایش بالای آن نیز کشیده تر شده و اطلاعات بیشتری را به کاربر خود ارائه می کند. سنسور فریم کامل این دوربین 30.3 مگاپیکسل است و می تواند رقیب خوبی برای دوربین های Z6 و Z7 نیکون باشد.

لنزهای جدید دوربین Mirrorless کانن

چهار لنز اولیه این دوربین به ترتیب 35mm f/1.8 ، 50mm f/1.2 ، 28-70mm f/2 و 24-105mm f/4 است. منظور از f اندازه دیافراگم است. اگر این چهار لنز جدید کانن هم زمان با دوربین عرضه شود قطعا برند رقابت با دوربین نیکون خواهد بود زیرا شرکت نیکون فقط از لنزهای 35mm f/1.8 ، 50mm f/1.4 و 34/50mm f/4 رونمایی کرده است. شرکت کانن همچنین از سه آداپتور لنز EOS برای این دوربین پرده برداری کرده است که می تواند کاربری این دوربین ها را بیش از پیش افزایش دهد.

شایعات اخیر در مورد دوربین Mirrorless کانن

شایعاتی که از این شرکت کانن به گوش می رسد نشان می دهد که تمام این موارد تا روز چهارشنبه همین هفته به صورت رسمی اعلام خواهد شد و علاقمندان به این دوربین های زمان زیادی را منتظر نخواهند ماند. یک موضوعی که کاملا قطعی به نظر می رسد این است که صنعت عکاسی در مورد استفاده از دوربین های Mirrorless کاملا جدی است.

توضیحاتی در مورد شرکت کانن

شرکت کانن از دیر باز در صنعت تولید دوربین های عکاسی فعالیت دارد و جز شرکت های قدیمی در این زمینه محسوب می شود. نام اولین دوربینی که این شرکت به بازار عرضه کرد (( کوآنن )) بود که بعدها نام این دوربین کانن شد.

شرکت کانن سپس به تولید لنز برای دوربین های خود روی آورد و در این بخش هم حرف های زیادی برای گفتن داشت. این شرکت همچنین دستگاه های چاپگر را نیز به بازار عرضه می کند.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها