عکس های جدید اپل پارک منتشر شد

0
497
عکس های جدید اپل پارک منتشر شد|کالاسودا

عکس های جدید اپل پارک منتشر شد|کالاسوداکالاسودا_جدیدترین عکس های منتشر شده از اپل پارک که در صفحات اجتماعی کارمندان مجموعه اپل دست به دست می چرخد ، نشان می دهد کارمندان اپل، عملا در یک بهشت بزرگ کار می کنند .

از زمانی که خبرهای اولیه در خصوص ساخت اپل پارک در شبکه های خبری انتشار یافت ، بسیاری از کارمندان نسبت به اپلی ها احساس حسادت کردند . درواقع شرکت اپل با ساخت این پارک شگفت انگیز، نه تنها کارمندان خود، بلکه کارمندان دیگر شرکت ها را غرق حیرت کرد .

اکنون برخی از کارمندان اپل با انتشار تصاویری از پارک خود ، بسیاری از مخاطبان اینستاگرامی را حسرت زده کرده اند . به گزارش کالاسودا به نقل از بیزینس اینسایدر ، تصاویر  منتشر شده  نشان می دهند در این مقر بیش از ۹ هزار درخت  دارد . درخت هایی که سایبانی بسیار زیبا برای  پیاده روی به طول ۳.۲  کیلومتر تشکیل داده اند.

-apple-new-campus-steve-jobs-theater1این سازه با بودجه ای بالغ بر ۵ میلیارد دلار ساخته شده است . در نتیجه جزو گران قیمت ترین پزوژه های شرکت اپل نیز محسوب می شود . این بنا، در محل سابق شرکت HP ساخته شده جالب است بدانید شرکت اپل در زمان خرید این املاک، به‌منظور جلوگیری از طمع فروشندگان و پایین نگه‌داشتن قیمت‌ها هویت خود را مخفی نگه‌ داشته بود.

کافه‌رستورانی که در وسط این پارک قرار دارد، به‌تنهایی می‌تواند در حدود ۳ هزار مشتری را در خود جای دهد؛ این تعداد برابر با تعداد تمام بازیکنانی است که در تیم‌های بسکتبال، فوتبال، بیس‌بال و هاکی آمریکا بازی می‌کنند.

یکی از مهم‌ترین بخش‌های این بنا تالار کنفرانس هزار نفری آن است که به یادبود مؤسس اپل، استیو جابز نام‌گذاری شده و روی یک تپه در محوطه‌ی اپل پارک قرار دارد و یقیناً محل رونمایی از محصولات آینده‌ی شرکت خواهد بود. سقف این ساختمان که از جنس کربن است، بزرگ‌ترین صفحه‌ی کربنی در جهان محسوب می‌شود که تاکنون ساخته‌ شده است

The_inside_of_Apples_new1-