عکس های لو رفته از دوربین های جدید شرکت گوپرو

0
1126

کالاسودا_ دوربین های جدید و جذاب شرکت گوپرو در طرح ها و رنگ های مختلف به زودی به بازار عرضه خواهند شد. رنگ های این دوربین ها به ترتیب سفید، نقره ای و مشکی است.

عکس های منتشر شده مربوط به این گوشی نشان می دهد که ویژگی های این دوربین های جدید مانند مدل های قبلی است. ویژگی هایی مانند مانند پایدارسازی عکس ها و ضد آب بودن این دوربین تا عمق 10 متری. بعضی از مدل های این دوربین بدون صفحه نمایش جلو هستند که قبلا این موضوع را در دوربین های سری هیرو 4 مشاهده کرده بودیم.

این شرکت سال های سختی را پشت سر گذاشته است. در سال 2016 سه مدل جدید از دوربین های خود را منتشر کرد. با این کار تمرکز خود را روی کاهش هزینه ها گذاشت و یک دوربین به نام فیوژن که قابلیت عکاسی 360 درجه را داشت تولید کرد. این شرکت در بهار سال گذشته از چرخه تولید پهپاد خارج شد. این تلاش ها برای محدود سازی دامنه فعالیت شرکت باعث شد موفقیت هایی نیز حاصل شود. شرکت گوپرو در سه ماهه اول سال گذشته سود خوبی دریافت کرد. اوایل امسال این شرکت دوربین جدید خود به نام هیرو را منتشر کرد که می تواند حرف های بسیاری برای گفتن داشته باشد.

توضیحاتی در مورد شرکت گوپرو

گوپرو نام یک شرکت آمریکایی است که به توسعه و تولید دوربین‌های شخصی با کیفیت‌ بالا می‌پردازد. به‌طور گسترده این دوربین در ضبط ویدئو و عکاسی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دوربین در مکان‌های غیرمعمول مانند هواپیما، اتومبیل، قایق، دوچرخه، موتورسیکلت، کلاه ایمنی و … مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این شرکت در سال ۲۰۰۲ توسط نیک وودمن، تاجر آمریکایی بنیان‌گذاری شد و اکنون مدیر عامل شرکت گوپرو است. طبق آمار وب سایت فوربز شرکت گوپرو به دلیل ارائه این محصول بی ‌نظیر و قیمت مناسب قادر به فروش ۲/۳ میلیون دوربین گوپرو تنها در شش ماهه اول سال ۲۰۱۲ شده‌ است که این میزان ۲۱/۵ درصد از فروش کل دوربین های دیجیتال دنیا در آن سال است.

اولین مدل به نام هیرو با قابلیت فیلمبرداری اچ دی و عکسبرداری ۵ مگاپیکسل عرضه شد که امکان نصب روی تمام سطوح توسط پایه‌های مخصوص را دارا بود. مدل بعدی تقریبآ یک سال بعد به نام هیرو ۲ و با اصلاحات مردم پسند در لیست نرم‌افزار و منوی دوربین با عکسبرداری ۱۱ مگاپیکسل عرضه شد. همچنین قابلیت فیلمبرداری ۱۲۰ فریم در ثانیه برای نمایش حرکت آهسته و نمایشگرهای مدت زمان امکان فیلمبرداری و باتری به نمایشگر آن اضافه شد.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها