عینک واقعیت افزوده اپل در سال ۲۰۲۱ روانه بازار فروش می شود

0
440

کالاسودا- عینک واقعیت افزوده اپل در سال ۲۰۲۱ روانه بازار فروش می شود. آقای مانستر محقق یکی از بزرگترین شرکت های تحقیقاتی که رابطه نزدیکی با کمپانی اپل دارد سال گذشته اعلام کرد این عینک های واقعیت افزوده در سال ۲۰۲۰ روانه بازار خواهد شد اما با توجه به شرایط موجود و اینکه این تکنولوژی نیاز به پیشرفت های بسیاری دارد این گجت به زودی روانه بازار نخواهد شد.

به نظر می رسد کمپانی اپل حساب ویژه ایی بر روی این گجت پوشیدنی باز کرده است و مدتی پیش تیم کوک اعلام کرد برای عرضه این عینک ها به زمان بیشتری نیاز است. به همین دلیل آقای مانستر در مقاله ایی منتشر کرده است که این تکنولوژی که عینک واقعیت افزوده اپل نام دارد در دسامبر ۲۰۲۱ روانه بازار می شود.

وی همچنین در بخشی از صحبت های خود بیان کرده است که بحث امنیت کاربران مهم ترین موضوع در ساخت عینک های واقعیت افزوده است و همچنین بیان کرد که به دلیل آماده نبودن کاربران برای استفاده از این گجت پوشیدنی در سال ۲۰۱۵ نیز شرکت گوگل با تولید عینک های واقعیت مجازی این شرکت با شکست رو به رو شد. این حرف اثباتی بر صحبت های اخیر تیم کوک در این مورد نیز است.

به نظر می رسد عینک های واقعیت افزوده با قیمتی در حدود ۱۳۰۰ دلار به فروش برسد و اپل پیش‌بینی کرده است پس از گذشت یک سال، بتواند ده میلیون عدد از محصول جدید خود را بفروشد. با توجه به این پیشبینی سود شرکت اپل در این سال ۳ درصد رشد می‌کند که رقم بسیار قابل توجهی خواهد بود. همچنین این شرکت در سال های آینده حساب ویژه ایی روی سایر گجت های خود باز کرده است و پیش بینی کرده بتواند درآمد ۱۲ میلیارد دلاری خود را در سال جاری به واسطه ساعت های هوشمند، AirPod ها و عینک واقعیت افزوده به ۷۰ میلیارد دلار برساند.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها