تلاش بعدی سامسونگ در زمینه تکنولوژی تاشو، عینک واقعیت افزوده تاشو خواهد بود؟

0
801
تلاش بعدی سامسونگ در زمینه تکنولوژی تاشو، عینک واقعیت افزوده تاشو خواهد بود؟

سامسونگ با کار کردن روی صفحه نمایش های تاشو و رونمایی از اولین گوشی تاشوی خود به فکر استفاده از این فناوری در دیگر محصولات مانند عینک واقعیت افزوده تاشو افتاده است.

این گوشی فعلا به صورت عموم عرضه نشده است، اما به نظر می رسد که شرکت در فکر ایده ای جدید در مورد چگونگی استفاده از صفحه نمایش های قابل انعطاف در دستگاه های دیگر مانند عینک واقعیت افزوده است.

 ضخامت بیشتر فریم ها نسبت به عینک های معمولی

در مورد طراحی این عینک می تواند گفت که با توجه به پتنت ثبت شده از جانب سامسونگ، طراحی آن شبیه به عینک های واقعیت افزوده موجود است اما فریم‌ های این عینک ضخامت بیشتری در مقایسه با فریم عینک ‌های عادی دارد و علت این مساله گنجانده شدن برخی اجزا و وسایل الکترونیکی در آن است. قرار است حسگرهایی مغناطیسی نیز در این عینک کار گذاشته شود تا از خاموش شدن ناگهانی آن جلوگیری شود.

 ضخامت بیشتر فریم ها نسبت به عینک های معمولی

اندازه معقول و کوچک

همچنین انتظار می رود به محض باز شدن عینک و به صورت زدن به صورت اتوماتیک شروع به کار کند. این بدان معنی است که شما می توانید اندازه این عینک را با تا کردن کوچک کرده و به راحتی در جیب یا جعبه اش  جا دهید. در واقع با کمک این مزیت می توانید عینک واقعیت افزوده را هر جایی با خود به همراه داشته باشید، بدون اینکه نیاز به نگرانی در مورد شکستن آن داشته باشید.

اولین عینک هوشمند تاشو

همچنین این عینک  طبق گفته ها مجهز به یک پروژکتور هم هست که روی دسته آن قرار می‌گیرد و تصاویر را بر روی نمایشگر کوچکی که در درون شیشه عینک نصب شده، می ‌تاباند. سامسونگ فعلا حق ثبت این کار را به ثبت رسانده است و هنوز معلوم نیست این موضوع عملی شود یا خیر. در صورت عملی شدن این ایده، اولین عینک هوشمند واقعیت افزوده خواهد بود که قادر به تا شدن است.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها