غذادهنده هوشمند حیوانات خانگی؛ شیائومی محصول جالب خود را به زودی عرضه می کند

0
482
غذادهنده هوشمند حیوانات خانگی؛ شیائومی محصول جالب خود را به زودی عرضه می کند

غذادهنده هوشمند حیوانات خانگی را می توان یکی از محصولاتی دانست که بدون شک اهمیت بسیار بالایی برای افرادی که در خانه های خود از حیوانات نگه داری می کنند، دارد. این محصول با قیمتی در حدود 28 دلار در دسترس علاقه مندان قرار می گیرد. این محصول با نام Furrytail Pet Smart Feeder به فروش می رسد.

Furrytail Pet Smart Feeder را می توان 339 امین محصول شیائومی دانست که توسط پلتفرم کراودفایندینگ به فروش می رسد و وظیفه آن کاملا مشخص است . این محصول وظیفه دارد غذای حیوان خانگی را تامین کند. Furrytail Pet Smart Feeder غذا را متناسب با برنامه ای که برای آن تعریف می کنیم در اختیار پت قرار می دهد.

غذادهنده هوشمند حیوانات خانگی شیائومی دارای برنامه بسیار جالبی است که می توان آن را کنترل کرد تا در فاصله زمانی های مختلف غذا در اختیار پت قرار گیرد. این قابلیت برای افرادی که زمان زیادی را خارج از خانه هستند بسیار جالب توجه است. با استفاده از این گجت می توانید وعده غذایی های حیوان خانگی خود را در اختیار او قرار دهید و  زمان و مقدار مواد غذایی را مشخص کنید.غذادهنده هوشمند حیوانات خانگی را می توان یکی از محصولاتی دانست که بدون شک اهمیت بسیار بالایی دارد

ساختار غذادهنده هوشمند حیوانات خانگی

غذادهنده هوشمند حیوانات خانگی دارای ساختار جالبی است که سلامت مواد غذایی را تضمین می کند، این محصول می تواند تا 2 کیلوگرم غذای گربه یا سگ را در خود جای دهد، مواد غذایی حیوانات خانگی به طور متوسط 6 گرم در هر وعده است و این موضوع از انباشته شدن مواد غذایی در بخش خروجی این محصول جلوگیری می کند. این بخش از جنس فلز است که از نفوذ باکتری به مواد غذایی جلوگیری می کند.

ویژگی دیگر این محصول را می توان زمانی اعلام کرد که مواد غذایی ذخیره شده در این محصول به اتمام می رسد. چراغ غذا دهنده هوشمند شیائومی زمانی که غذا به پایان می رسد طور مداوم چشمک می زند و همچنین یک پیام برای گوشی موبایل شما ارسال می شود که از این موضوع مطلع شوید.با استفاده از این ویژگی هیچگاه نگران پایان یافتن غذای ذخیره شده در این محصول نخواهید بود.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها