فروش بازی Call Of Duty: Modern Warfare در روسیه ممنوع است!

0
1076

به تازگی خبر غافلگیر کننده و عجیبی به دستمان رسیده است. فروش بازی مورد انتظار Call Of Duty: Modern Warfare در کشور روسیه ممنوع اعلام شده است! برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

دیگر زمانی تا عرضه رسمی بازی Call Of Duty: Modern Warfare باقی نمانده است و حتی بسیاری از خرده فروشان، نسخه‌های لو رفته از این عنوان را به فروش می‌رسانند. همه ما می‌دانیم که Call Of Duty: Modern Warfare قرار است به یکی از بزرگترین و پرفروش ترین بازی های سال تبدیل شود و مانند نسخه‌های پیشین این سری بلاک باستر، رکوردهای جدیدی را جا به جا نماید.

بازی Call Of Duty: Modern Warfare طبیعتا در تمام نقاط جهان در دسترس خواهد بود اما به نظر می‌رسد که فروش این عنوان در یک منطقه، ممنوع اعلام شده است! به تازگی یک توییت از طرف Call of Duty روسیه منتشر شده که اعلام می‌کند بازی Call Of Duty: Modern Warfare در شبکه پلی‌استیشن یا پلی‌استیشن استور شعبه روسیه، به فروش نمی‌رسد. هنوز به طور دقیق نمی‌دانیم که دلیل ممنوعیت فروش بازی Call Of Duty: Modern Warfare در کشور روسیه چیست اما بسیاری از مردم و رسانه‌ ها می‌گویند که به خاطر نوع روایت و داستان بازی، مقامات روسیه تصمیم به ممنوع کردن فروش آن گرفته‌اند.

اگر با سری Modern Warfare از مجموعه Call of Duty آشنا باشید، حتما می دانید که سازندگان این عناوین، همیشه چهره خوبی را از کشور روسیه نشان نمی‌دهند و شخصیت‌های منفی این بازی ها همیشه تروریست‌هایی با ملیت روسی هستند که به بدترین و کثیف ترین شکل ممکن به نمایش درمی‌آیند. این روند احتمالا در بازی جدید Call Of Duty: Modern Warfare نیز رعایت شده و حالا مقامات روسی تصمیم به ممنوعیت فروش این عنوان در فروشگاه پلی‌استیشن روسیه گرفته‌اند.

البته نکته عجیبی که در این مورد وجود دارد، این است که بازی Call Of Duty: Modern Warfare همچنان برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی (از طریق Battle.Net) و ایکس‌باکس وان به فروش می‌رسد اما نسخه پلی‌استیشن 4 این عنوان با تحریم و ممنوعیت مواجه شده است. باید منتظر بمانیم و اخبار بیشتری را در مورد ممنوعیت فروش بازی Call Of Duty: Modern Warfare در روسیه بشنویم.

بازی Call Of Duty: Modern Warfare امروز برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار می‌گیرد.

نظر شما در مورد بازی Call Of Duty: Modern Warfare و ممنوعیت فروش این عنوان در فروشگاه پلی‌استیشن روسیه چیست؟

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها