فروش بازی Untitled Goose Game از مرز یک میلیون نسخه عبور کرد

0
98

یکی از متفاوت‌ترین بازی‌های مستقل امسال Untitled Goose Game، ساخته‌ی به شدت محبوب استودیوی استرالیایی هاوس هاوس (House House)، بود که حسابی همه را غافلگیر کرد. حال واضح است که موفقیت بزرگ این بازی تنها به میم‌های (Meme) جالبی که برای آن ساخته شده‌اند، نیست.

به گزارش کالاسودا به نقل از گیمفا، بازی Untitled Goose Game ابتدا در ماه سپتامبر به صورت دیجیتالی برای کنسول نینتندو سوییچ و پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه شد. البته همان‌طور که می‌دانید، این عنوان مدتی است که در دسترس کاربران کنسول‌های خانگی سونی و مایکروسافت نیز قرار گرفته است و حالا بازی‌بازان بیشتری می‌توانند آن را تجربه کنند.

در ماه اکتبر، خبر رسید که Untitled Goose Game تاکنون بیش از ۱۰۰/۰۰۰ بار دانلود شده است. حال به تازگی آقای کبل سسر (Cabel Sasser)، بنیان گذار شرکت پنیک (Panic) که ناشر بازی Untitled Goose Game محسوب می‌شود، از فروش یک میلیون نسخه‌ای اثر هاوس هاوس خبر داده است؛ به این معنی که Untitled Goose Game توانسته است تا تنها پس از سه ماه به فروش بیش از یک میلیون نسخه‌ دست پیدا کند.

غیرممکن به نظر می‌رسد اما هفته‌ی گذشته، یعنی سه ماه پس از انتشار، فروش Untitled Goose Game از مرز یک میلیون نسخه عبور کرد.

از صمیم قلب‌هایمان: ممنون که بازی ما را تجربه کردید.

واکنش بازی‌بازان فراتر از چیزی بود که تصور می‌کردیم. فن آرت‌ها (Fan Art)، متن‌های نوشته شده، میم‌ها، تابلو‌های اعتراض، کریسی تیگن (Chrissy Teigen)، ماپت‌ها؟! این اتفاق تنها یک بار در زندگی رخ می‌دهد. امیدواریم که مقداری شادی را وارد زندگی‌تان کرده باشیم، برای این‌که شما لذت زیادی را به زندگی ما آوردید که هیچ وقت آن را فراموش نخواهیم کرد.

موفقیت بازی Untitled Goose Game قطعاً خبر بسیار خوبی است و نشان می‌دهد که صنعت بازی‌های ویدئویی هنوز هم از عناوین خلاقانه استقبال می‌کند.

بازی Untitled Goose Game هم‌اکنون برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها