فروش جهانی گوشی Mi 9 به بیش از 1 میلیون دستگاه رسید

0
270

تنها یک ماه پس از عرضه گوشی Mi 9، شرکت شیائومی اعلام کرد که تا امروز بیش از یک میلیون واحد از این دستگاه را در سراسر دنیا به فروش رسانده است.

اکثریت این دستگاه ها در چین فروخته شده اند، جایی که 60 درصد کسب و کار شیائومی به آن متکی است و گوشی های هوشمند این برند به محض رونمایی فورا در سراسر این کشور عرضه می شوند. به همین دلیل دسترسی کاربران چینی به این گوشی ها راحت تر بوده و آنها در جهت حمایت از برند وطنی خود نیز بیشتر آن را می خرند.

با این وجود کشورهای دیگر نیز میزبان گوشی های شیائومی همچون Mi 9 بوده اند و بازار اروپا نیز به طور فزاینده ای خواستار محصولات این شرکت است.

فروش شیائومی در سال گذشته بیش از 415 درصد افزایش یافته است و احتمالا این موفقیت نیز نقش مهمی در موفقیت های کوتاه مدت شیائومی ایفا خواهد کرد.

شیائومی Mi 9 که تنها به قیمت 450 یورو در سراسر اروپا عرضه می شود، ویژگی های قابل توجهی چون نمایشگر بزرگ 6.4 اینچی آمولد ساخته شده توسط سامسونگ، پردازنده اسنپدراگون 855، بیش از 128 گیگابایت فضای ذخیره بازی و همچنین یک باتری 3300 میلی آمپری دارد.
این گوشی از فناوری شارژ بی سیم و اندروید 9 پشتیبانی می کند و احتمالا نسخه های جدیدتر اندروید در سال آینده برای این گوشی نیز عرضه خواهد شد.

شیائومی در کنار این دستگاه، دو دستگاه ارزان قیمت به نام های Mi 9 SE و دستگاه گران تر Mi 9 Explorer Edition را نیز ارائه کرده که فروش خوبی داشته است. تعداد کل دستگاه های فروخته شده Mi 9 در این حالت به بیش از 1.5 میلیون واحد از زمان عرضه تا کنون رسیده است که موفقیت بزرگی برای این برند کم تجربه محسوب می شود.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها