فروش خوب گوگل هوم در تعطیلات سال نو

0
353
فروش خوب گوگل هوم در تعطیلات سال نو|کالاسودا

فروش خوب گوگل هوم در تعطیلات سال نو|کالاسوداکالاسودا – گوگل به لطف فروش اسپیکرهای هوشمند گوگل هوم خود در بازه تعطیلات سال نوی میلادی، با افزایش فروش و رونق مواجه شد، اما این تمام ماجرا نیست.

تعطیلات کریسمس برای دیگر شرکتهای کمپانی مادر گوگل همانند آلفابت نیز به خاطر فروش محصولاتی همانند گوگل هوم، دستیار رقیب الکسا خوب بود و سبب افزایش درآمد این شرکت در چهار ماهه آخر سال ۲۰۱۷ برای گوگل شد.

 روت پورات، مدیر مالی الفابت و ساندار پیچای مدیر عامل شرکت گوگل به این مسئله می بالند که با افزایش ۲۴ درصدی فروش و سود ۳۲٫۲ میلیارد دلاری برای چهارماهه آخر سال میلادی مواجه شده اند.

با این حال هنوز هنوز درآمد هر سهم گوگل طبق انتظارات وال استریت پایین بود که بخشی از آن به دلیل مالیاتهای جدیدی است که برای دارایی های خارجی وضع شده و برای گوگل مبلغ ۹٫۹ میلیارد دلار هزینه داشت. این سبب شد که هر سود خالص ۶ میلیون دلاری طی سه ماه گذشته به ۳ میلیون دلار ضرر برسد.

ساندار پیچای از همه دست اندرکاران این دستیارصوتی که اهداف یادگیری ماشینی را در خدمت مشتری آوردند تشکر کرد. دستیار صوتی گوگل در ۴۰۰ میلیون دستگاه همانند گوگل هوم مینی، گوشی های تلفن همراه و دیگر دستگاه ها به کار گرفته شده است.