پوشیدنی ها

فروش فوق العاده کنسول های PS4 در سال 2018 ؛ حیرت انگیز و باورنکردنی!

امروز یک خبر بی نظیر در مورد شرکت سونی و کنسول های PS4 منتشر شده است که نشان می دهد این کنسول فروش بی نظیرو فوق العاده ای در سال 2018 داشته است.

رکوردشکنی شرکت سونی و کنسول های PS4

در جریان مراسم CES سونی خبر فوق العاده ای را به اطلاع حضار رسانده است. این شرکت اعلام کرد که در سال 2018 آنها حدود 91.6 میلیون کنسول PS4 در سرتاسر جهان فروخته است. شرکت سونی در 12 ماه اخیر حدودا 18 میلیون کنسول PS4 در آمریکا فروخته است که از این 18 میلیون ، 5.6 میلیون از این کنسول ها در زمان تعطیلات به فروش رسیده است. این تاریخ دقیقا از 19 نوامبر تا 31 دسامبر بوده است.

رشد بی سابقه فروش کنسول های PS4

نکته جالب این است که این مدیر بخش بازی شرکت سونی یعنی آقای جان کودیرا پیش بینی کرده بود که در سال 2018 میزان فروش کنسول PS4 کاهش پیدا خواهد کرد زیرا این کنسول به نقطه اشباع خود رسیده است. این اعداد و ارقام نسبت به سال 2017 رشد جالب توجه ای داشته است و حدود 20.2 میلیون دستگاه بیشتر از سال 2017 این شرکت فروخته است اما باز هم برای این کنسول که تنها از زمان عرضه آن پنج سال می گذرد عدد بدی نیست. بازی های PS4 هم در تعطیلات فروش خوبی داشته اند. شرکت سونی اعلام کرده است که در سال 2018 و تعطیلات حدود 50.7 میلیون نسخه بازی های مختلف فروخته شده است.

بیشتری بازی فروش رفته کنسول PS4

بازی Marvel Spider-Man به صورت اختصاصی حدود 9 میلیون نسخه از ماه سپتامبر تا 25 نوامبر به فروش رسیده است. علاوه بر این کودرا اعلام کرده است که شبکه پلی استیشن در سال 2018 بالای 90 میلیون کاربرد فعال داشته است که از ماه می حدود 10 میلیون افزایش یافته است.

باید دید که در آینده چه خبرهای دیگری در مورد این کنسول منتشر خواهد شد و آیا باز هم شاهد شگفتی سازی این کنسول در سال 2019 هم خواهیم بود یا خیر.
در ادامه می خواهیم به یک سری از ویژگی های PS4 اشاره کنیم که می تواند برای شما کاربران جذاب باشد :

1- با استفاده از سنسورهای حرکتی تایپ کنید

استفاده از آنالوگ ها برای پیدان کردن کلمات روی کیبورد مجازی کنسول کاری خسته کننده و طاقت فرسا است. با این حال به لطف تکنولوژی های جدیدی که در دوال شاک ۴ استفاده شده می توانید تا حدودی این روند را بهبود بخشید و با استفاده از حسگرهای حرکتی به تایپ کردن بپردازید.

برای انجام این کار می بایست در زمانی که کیبورد مجازی پلی استیشن روی صفحه نقش بسته است گزینه مربوط به این ویژگی را فعال کنید و از آن پس تنها با تکان دادن کنترلر به جهت های مختلف، به تایپ کردن متن خود مشغول شوید.

2- موبایل خود را به کیبوردی فیزیکی تبدیل کنید

سونی همچنین راه حل هوشمندانه تری برای کاربران در خصوص تایپ کردن در نظر گرفته است. مسلما هیچ چیز نمی تواند جایگزین خوبی برای یک کیبورد فیزیکی در هنگام تایپ کردن باشد. به همین منظور سونی امکانی در پلی استیشن ۴ ایجاد کرده که کاربران بتوانند با استفاده از تلفن های هوشمند خود به تایپ کردن متن بپردازند. برای دسترسی به این ویژگی می بایست اپلیکیشن پلی استیشن اپ را روی موبایل خود نصب کنید.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

مطالب اخیر

شرکت آمریکایی جلوی فروش محصولات لنوو و موتورولا در آلمان را گرفت

اختلاف نظر بر سر پرداخت حق امتیاز باعث شد تا دادگاهی در آلمان علیه لنوو…

19 ساعت پیش

ساخت آیفون تاشو اپل با کمک سامسونگ

سامسونگ در توسعه آیفون تاشو اپل مشارکت دارد. به گزارش کالاسودا، گزارش‌های مربوط به ورود…

2 روز پیش

آلفارومئوهای جدید و کمیاب در خدمت پلیس دبی

ناوگان گشت زنی پلیس دبی پذیرای دو خودروی جدید و کمیاب آلفارومئو شده است. به…

3 روز پیش

آیفون ۱۵ پرو مکس پر فروش ترین گوشی شد

آیفون ۱۵ پرو مکس اپل پر فروش ترین گوشی فصل اول ۲۰۲۴ شد. به گزارش…

5 روز پیش

چیپست ۳ نانومتری جدید سامسونگ مجهز به هوش مصنوعی

سامسونگ اولین چیپست ۳ نانومتری خود را برای موبایل رونمایی کرد. به گزارش کالاسودا،این رونمایی…

7 روز پیش

هر ۴ مدل آیفون ۱۶ کنار هم

اپل هنوز هیچ جزئیاتی در مورد گوشی هوشمند آینده خود فاش نکرده است، اما یک…

1 هفته پیش