سازمان ها

فروش ۶۰ میلیاردی شرکت های دانش بنیان

شرکت های دانش بنیان در حوزه تجاری گام به گام به موفقیت می رسند و بیش از ۴۰۰ شرکت تا کنون ۶۰ میلیارد تومان فروش محصولات خود را داشته اند.

به گزارش خبرنگار کالا سودا، ۴ هزار و ۲۰۰ شرکت دانش بنیان در ایران به ثبت رسیده که بیش از ۳۰۰۰ هزار فرد را به اشتغال درآورده اند. این شرکت ها امید بسیاری برای دور زدن تحریم ها و صادرات غیر نفتی برای اقتصاد کشور ایجاد کرده اند، حالا آمار خوبی لز فروش محصولات خود به جای گذاشته اند.

طبق اعلام معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ریاست جمهوری، ۳۶۰ شرکت دانش بنیان فروش بالای ۱۰ میلیارد تومان دارند و ۱۲۷ شرکت نیز بیش از ۵۰ میلیارد تومان فروش دارند.

این در حالی است که اعلام شده از ۴ هزار شرکت دانش بنیان، ۴۰۰ شرکت در اشل اقتصادی کشور بازیگران اصلی هستند؛ همچنین ۱۴ شرکت دانش بنیان عضو اتاق بازرگانی شده اند.

حمایت دولت از شرکت های دانش بنیان از سال گذشته به صورت کاملا رسمی کلید خورده و صندوق نوآوری و شکوفایی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری مسئول حمایت از این شرکت ها شده اند.

در همین رابطه نیز سامانه ای به منظور ارزیابی شرکت های دانش بنیان راه اندازی شده و طبق آن سامانه شرکت های دانش بنیان برای دریافت تسهیلات و حمایت از دولت ارزیابی و شناسایی می شوند.

مراحل ثبت شرکت های دانش بنیان

اگر با این اوصاف به ثبت شرکت دانش بنیان علاقه مند شده اید باید بدانید که برای ارزیابی یک محصول درسامانه ارزیابی باید مدارک و اطلاعاتی را آپلود کنید و اگر این کار انجام نشود مراحل ثبت شرکت را به انجام نرسانده‌اید. با حمایتی که در دید کلان جامعه است، ارزیابی محصولات دانش‌بنیان هیچ هزینه‌ای برای متقاضی ندارد. دارابودن شرایط و آپلود درست مدارک پس از 1 یا 2 ماه،  تیم ارزیابی فرآیند ارزیابی را دنبال می‌کنند.

مطالب اخیر

شرکت آمریکایی جلوی فروش محصولات لنوو و موتورولا در آلمان را گرفت

اختلاف نظر بر سر پرداخت حق امتیاز باعث شد تا دادگاهی در آلمان علیه لنوو…

2 روز پیش

ساخت آیفون تاشو اپل با کمک سامسونگ

سامسونگ در توسعه آیفون تاشو اپل مشارکت دارد. به گزارش کالاسودا، گزارش‌های مربوط به ورود…

3 روز پیش

آلفارومئوهای جدید و کمیاب در خدمت پلیس دبی

ناوگان گشت زنی پلیس دبی پذیرای دو خودروی جدید و کمیاب آلفارومئو شده است. به…

4 روز پیش

آیفون ۱۵ پرو مکس پر فروش ترین گوشی شد

آیفون ۱۵ پرو مکس اپل پر فروش ترین گوشی فصل اول ۲۰۲۴ شد. به گزارش…

6 روز پیش

چیپست ۳ نانومتری جدید سامسونگ مجهز به هوش مصنوعی

سامسونگ اولین چیپست ۳ نانومتری خود را برای موبایل رونمایی کرد. به گزارش کالاسودا،این رونمایی…

1 هفته پیش

هر ۴ مدل آیفون ۱۶ کنار هم

اپل هنوز هیچ جزئیاتی در مورد گوشی هوشمند آینده خود فاش نکرده است، اما یک…

1 هفته پیش