فریب کاربران خسارتی ۴۰ میلیون دلاری به تی موبایل زد

0
265

کالاسودا_فریب کاربران باعث شد شرکت تی موبایل متحمل جریمه ای ۴۰ میلیون دلاری شود. جریمه ای که از سوی کمیسیون فدرال ایالات متحده ابلاغ شده است.

نام تی موبایل به عنوان یک شرکت مخابراتی برای بسیاری از مردم جهان شناخته شده است. با این وجود این بار آوازه این شرکت به علت یک تخلف مخابراتی گسترده مورد توجه قرار گرفته است.

نکته جالب این است که شرکت تی موبایل به جریمه خود اعتراف کرده است. تی موبایل در بیانیه ای رسمی به تخلف خود و تلاش برای فریب کاربران اعتراف کرده و تصریح کرده در حالی که تماسی برقرار نشده بود، بارها بوق دروغین برقراری تماس را به صدا درآورده است.

اما پس از این فریبکاری چه سودی عاید تی موبایل می شود ؟  دراین شرایط فرد تماس گیرنده تصور می کند که گیرنده تماس پاسخگوی وی نیست.این مشکل به خصوص در نواحی دورافتاده و روستایی مشاهده شده است. سابقه شکایت کاربران از تی موبایل در این زمینه به سال ۲۰۱۴ بازمی گردد و موضوع از ۴ سال قبل مورد پیگیری قرار گرفته است.

بر همین اساس نیز اپراتور مخابراتی تی موبایل در آمریکا به علت فریب کاربران و به صدادرآوردن بوق تماس در مورد تماس های برقرار نشده به پرداخت ۴۰ میلیون دلار جریمه محکوم شد.بر اساس حکم قطعی صادر شده توسط کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا، تی –موبایل در طول سال های اخیر بارها و بارها و در مواردی که به علت نقص فنی نتوانسته گیرنده تماس ها را بیابد، برای فریب کاربران بوق برقراری تماس را به جای پیام عدم برقراری ارتباط به صدا درآورده است.

این شرکت برای جبران وضعیت پیش امده نیز زمان زیادی ندارد و بر اساس گزارش ها، تی موبایل تنها ۹۰ روز فرصت دارد تا این جریمه را بپردازد و در ضمن باید ظرف سه سال آینده هر سال یک گزارش در مورد میزان تبعیت خود از قوانین مخابراتی آمریکا و به خصوص میزان موفقیت تماس ها برای کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا ارسال کند.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید