فضانوردان در فضا کنسرت برگزار کردند

0
852

کالاسودا_گروهی از فضانوردان در فضا کنسرت برگزار کردند. این موضوعی است که می تواند برای افراد علاقه مند به فضا و فضانوردی مهیج باشد.

فضانوردان علاقه مند به موسیقی کم تعداد نیستند، اما در این میان برخی از فضانوردان تصمیم گرفته اند علاقه خود را به شکل رسمی با برگزاری کنسرت نشان دهند.

این فضانوردان در جریان  ماموریت “expedition 55” تعدادی ساز را همراه با خود به ایستگاه فضایی بین المللی برد و  یک اجرای موسیقی زنده در فضا انجام دادند.

اما شاید تعجب کنید، که گروهی از فضانوردان ایستگاه فضایی بین‌المللی که در حال چرخش در ارتفاع ۴۰۰ کیلومتری بالای زمین هستند، یک اجرای موسیقی در فضا داشتند.

جمعی از فضانوردان ماموریت “Expedition 55” که چند ساز موسیقی را با خود به ایستگاه فضایی بین المللی برده‌اند یک اجرای موسیقی زنده در فضا انجام دادند. انتظار می‌رود به زودی کلیپی از اجرای این فضانوردان منتشر شود.

این  گروه نام خود را “AstroHawaii” گذاشتند. اندرو جی. (درو) فیوستل”،” اسکات دیوید تینگل”، “ریکی آرنولد”، به همراه سایر همکاران روسی خود “اولگ آرتمیف” و “آنتون شکاپلروف”، چند ساز موسیقی راک را به ایستگاه فضایی بین المللی بردند تا یک اجرای منحصر به فرد داشته باشند.

یکی از این فضانوردان در صفحه مجازی خود در توئیتر نوشت: ما فکر می‌کنیم این اولین اجرای زنده در فضا است. اجرای ما به سبک موسیقی “راک” بود و ما می‌خواهیم کنسرت بیشتری در فضا اجرا کنیم.

اگر اهل کنسرت باشید و البته به فضا و فضانوردی هم علاقه مند هستید، قطعا از خواندن این خبر همزمان متعجب شده و لذت برده اید. به نظر شما روزی فرا می رسد که به سرعت به فضا سفر کرده و در آنجا کنسرت موسیقی ببینیم ؟

با ما در کانال تلگرام کالاسودا همراه باشید