فضای بازتر برای فعالیت استارت آپ ها

0
228
فضای بازتر برای فعالیت استارت آپ ها

استارت آپ های ایرانی در فضای بازتر و با فیلترینگ کمتری به کارشان ادامه می دهند.

به گزارش خبرنگار کالا سودا، محدودیت هایی در مسیر فعالیت استارت آپ های ایرانی وجود دارد که در برخی از موارد از رسیدن کسب و کارهای اینترنتی به رونق جلوگیری می کند.

حالا وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات قرار است از این موانع بر سر راه استارت آپ ها کم کند. در همین رابطه، معاون وزیر ارتباطات گفت: طی یک سال گذشته و با اختیارات محدود قانونی که داشتیم توانستیم روند مسدودشدن سایتها و کسب و کارهای ایرانی را نزولی کنیم.

امیر ناظمی رئیس سازمان فناوری اطلاعات در توئیتر نوشت: طی یک سال گذشته و با اختیارات محدود قانونی که داشتیم، با همدلی و هم‌افزایی اکوسیستم استارت‌آپی کشور، توانستیم روند مسدود شدن سایت‌ها و کسب و کارهای ایرانی را نزولی و از ناامیدی جلوگیری کنیم.

وی با تاکید بر اینکه باقی این موضوع از عهده ما خارج بود، از حمایت‌های وزیر ارتباطات و تمام ایستادگی‌هایی که در برابر فیلترینگ داشته، تشکر کرد.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران گفت: ترجیح می‌دهم همواره با شکایت‌های قانونی، اعتراض، نقد و هرچه در اختیار دارم، برای بهبود وضع موجود مشارکت بورزم. حتی وقتی اختیارات محدود قانونی داشته باشیم، تلاش می‌کنم برای هر آنچه فکر می‌کنم بهتر است بجنگم.

گفتنی است، استارت آپ های ایرانی در سال ۹۸ با حمایت بیشتری از سوی دولت روبرو می شوند تا بتوانند در دور زدن بیشتر تحریم ها کشور را یاری کنند. وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در این زمینه گام های بلندتری بر می دارند.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها