فلج شدن صنعت لجستیک روسیه بر اثر تحریم

0
158

صنعت لجستیک روسیه به دلیل تحریم‌های دنیا فلج شده و تاثیرمنفی بر اقتصاد جهانی داشته است. با مسدود شدن مسیرهای دریایی اروپا، محموله‌ها متوقف شده و کارها نیمه تمام مانده است.

به گزارش کالاسودا و به نقل از /asia.nikkei، یکی از این کمپانی‌ها تحت فشار گروه چاینا اورگرند (China Evergrande) است. این کمپانی که زیر بار بدهی سنگین است، قصد داشت خودروهای برقی جدید خود را به منبع درآمدی میان‌مدت تا بلندمدت تبدیل کند.

اگر اورگراند نتواند سرمایه گذاری بزرگی را که در توسعه تجارت خودروهای برقی انجام داده؛ به سرانجام برساند، مشکلات این گروه بیشتر می‌شود.

این گروه خودروسازی چین، در اواسط ژانویه اعلام کرد که اولین مدل از شاسی بلند Hengchi 5 آن در کارخانه تیانجین از خط تولید خارج شده است. این شرکت اعلام کرد: “این یک نقطه عطف بزرگ است.”

این گروه همچنین ویدئویی از خط تولیدی با ربات‌ها به نمایش گذاشت و تاکید کرد که تولید 12 روز زودتر از موعد مقرر تکمیل شده است.

مشخص نیست که آیا گروه خودروسازی چاینا اورگراند قادر به فروش خودروهای شاسی بلند الکتریکی است یا خیر.

در سال 2018، اورگراند اعلام کرد که به طور کامل وارد تجارت خودروهای انرژی پاک خواهد شد تا منبع درآمد جدیدی ایجاد کند. در سال 2019، برنامه‌ای را برای سرمایه گذاری 7 میلیارد دلار سه ساله اعلام کرد، سپس به سرعت با قطعه سازان اروپایی و سایر شرکت‌ها برای به دست آوردن مالکیت معنوی شریک شد.

در حال حاضر، آینده تجارت EV Evergrande به شرایط جنگ روسیه و اوکراین و تصمیمات مقامات بستگی دارد.

 

 

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها