فناوری 5جی فروش گوشی‌های هوشمند را افزایش می‌دهد

0
781

طبق نظرسنجی Deloitte، تعداد 67 درصد از مصرف کنندگان معتقدند که بعد از دستیابی به فناوری 5جی در کشورشان، به طور حتم یک گوشی 5جی خریداری می‌کنند.

به گزارش کالاسودا و به نقل از سی نت، فناوری 5جی باعث شده تا مصرف کنندگان تقاضای بیشتری برای گوشی‌های جدیدتر داشته باشند. طبق بررسی Deloitte در این هفته، 67 درصد از مصرف کنندگان تصمیم دارند به زودی یک گوشی با فناوری 5جی تهیه کنند.

16 درصد از کاربران گوشی‌های هوشمند در این نظر سنجی معتقدند که فناوری 5جی مهم‌ترین فاکتور در حین خرید گوشی هوشمند بعدی آنها است. 26 درصد کیفیت صفحه نمایش را اولویت خرید خود می‌دانند؛ در حالی که 22 درصد وفادار به برند خودشان هستند.

وسوسه‌ای به نام 5جی

با آگاهی از اینکه امروزه و با وجود برندهای مختلف گوشی همراه، متقاعد کردن کاربران برای خرید یک گوشی کار بسیار دشواری است؛ اما به نظر می‌رسد فناوری 5جی توانسته این کار را به خوبی انجام دهد.

به گفته Deloitte، در حدود یک نفر از سه مصرف کننده دارای گوشی همراه دوسال پیش یا قدیمی‌تر هستند؛ علاوه بر این کمتر از 60 درصد مردم قصد دارند تا طی دو سال آینده یک گوشی جدید بخرند.

طبق نظر Deloitte این آمار ممکن است به دو دلیل اصلی ایجاد شده باشد. اول اینکه بیش از نیمی از مصرف کنندگان احساس می‌کنند که گوشی کنونی آنها تمام قابلیت‌های مور نیازشان را دارد و قابلیت وسوسه کننده‌ای در گوشی‌های جدید امروزی نمی‌بیند. دوم اینکه، بیش از 40٪ از مصرف کنندگان اعلام کردند که به دلیل اقتصادی قصد خرید گوشی جدید را ندارند.

البته با ارائه فناوری‌های 5جی، مصرف کنندگان تنها به دنبال ارتقا گوشی‌های همراه خود نیستند. 62 درصد از افراد حاضر در این نظر سنجی اعلام کرده‌اند که مودم خانگی خود را نیز با مودم‌های وایفای 5 جی جایگزین خواهند کرد.

علاوه بر این، بیش از 40٪ از مصرف کنندگان نسل  Zگفتند که پس از در دسترس بودن فناوری 5جی، بازی‌های موبایلی جدیدتر و بیشتری انجام می‌دهند و حدود 35 درصد نیز گفته‌اند که در با دسترسی به 5جی نحوه استفاده از واقعیت افزوده و واقعیت مجازی تغییر خواهد کرد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها