فهرست عذر‌خواهی‌های بزرگ کمپانی‌های فناوری در سال 2020

0
2397
September 3, 2019 San Jose / CA / USA - Close up of Zoom sign at their HQ in Silicon Valley; Zoom Video Communications is a company that provides remote conferencing services using cloud computing

کمپانی‌های بزرگ آی تی در سال 2020 به دلایل گوناگون از کاربران خود عذرخواهی کردند.

به گزارش کالاسودا و به نقل از engadgetsnow، در کسب و کارهای بزرگ فناوری رفتار سازمانی بخشی جدایی ناپذیر از فرایند تولید و عرضه محصولات و خدمات بوده و فیدبک مناسب اجازه ادامه نوآوری و خلاقیت را در کنار ماندگاری مشتری همراه دارد.

 

آی بی ام 52 سال پیش دیان گرسون را به دلیل تغییر جنسیت اخراج کرد و حالا در 2020 از وی که 82 ساله است عذرخواهی کرد.

 

 

ساندار پیچای، مدیر آلفابت از رئیس صنایع اروپا، «تی یری برتون» به دلیل درز سند داخلی و راهکارهایی برای مقابله با قوانین سخت اتحادیه اروپا برای کمپانی‌های فناوری، عذرخواهی کرد. سند داخلی از گوگل لو رفت که استراتژی 60 روزه برای مقابله با فشار اتحادیه اروپا برای ایجاد قوانین جدید را نشان می‌داد. پیچای گفت سند را ندیده، امضا کرده است.

 

ماه اوت اپل از وردپرس عذرخواهی کرد. مت مولن بنیان گذار وردپرس اعلام کرد اپل به آنها اجازه آپدیت شدن را نداده،مگراینکه گزینه خرید درون برنامه‌ای را به اجرا بگذارند. اپل از کار خود عذرخواهی کرد و با حذف گزینه مورد نظر، ادامه دانلود رایگان را فراهم ساخت.

 

 

آمازون از اینکه تیم رسانه‌ای خود در بخش شبکه‌های اجتماعی ایرلند شمالی را بخشی از انگلیس ندانسته بود، عذرخواهی کرد. کاربر آمازون پرایم قادر به تماشای پخش زنده نبود و Amazonhelp روی توئیتر گفته بود ایرلند شمالی بخشی از انگلیس نبوده و قادر به دیدن پخش زنده راگبی نیست.

 

«جان کوم» موسس واتساپ به دلیل قطع سه ساعته سرویس‌ها که ناشی از خطای روترها بود، از طولانی‌ترین خرابی این پلتفرم در این سالها، عذرخواهی کرد.

 

مایکروسافت در ماه می 2020 رخداد Inside Xbox را برگزار کرد و به کاربران وعده نمایش گیم روی ایکس باکس سری ایکس را داده بود. اما چنین اتفاقی رخ نداد و آرون گرینبرگ مدیر بازاریابی ایکس باکس روی توئیتر از کاربران عذرخواهی کرد.

 

در بزرگترین تاریخ هک توئیتر، حساب کاربری بیل گیتس، باراک اوباما، ایلان ماسک و … مورد هدف کلاهبرداران اینترنتی قرار گرفت. توئیتر هک به روش مهندسی اجتماعی علیه یکی از کارمندان ارشد خود را تایید کرده و عذرخواهی کرد.

 

شیائومی از مردم ژاپن در ماه می عذرخواهی کرد. دلیلش انتشار تبلیغات مربوط به گوشی ردمی نوت 9 پرو بود که در آن مردچاق و بمب هسته‌ای را نشان می‌داد. مردچاق کدی بود که آمریکا برای حمله اتمی به ناگازاکی ژاپن از آن استفاده کرد.

 

 

اریک یوآن مدیر اجرایی چت ویدئویی Zoom در ماه آوریل و اوج کرونا به دنبال کشف حفره‌های امنیتی متعدد روی اپلیکیشن، از کاربران عذرخواهی کرد. وی قول داد در آپدیت جدید مشکلات امنیتی رفع شود. به دنبال شیوع کرونا اپلیکیشن زوم طرفداران بسیار زیادی در بین دورکاران و کارمندان پیدا کرد و هم زمان به دلیل ناامن بودن اپ، سازمانهای دولتی استفاده از آن را برای کارمندان خود ممنوع کردند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها