فولکس واگن در نهایت میکروبوزهای الکتریکی را تولید می کند 

0
420

فولکس واگن در نهایت میکروبوزهای الکتریکی را تولید می کند |کالاسوداکالاسودا_به زودی در یکی از مهمترین شهرهای ساحلی کالیفرنیا، فولکس واگن میکروبوس به عنوان یک وسیله نقلیه الکتریکی به خودروی مهم منطقه تبدیل خواهد شد. VW اعلام کرد که نسخه ای از این خودرو  را تا سال ۲۰۲۲ به تولید انبوه خواهند رساند.

در فصل های گرم و به ویژه در روزهای آفتابی، بسیاری از مسافران در ایالت های مختلف آمریکا،تمایل دارند،در فصل های گرم سفرهایی به مناطق ساحلی و دریایی داشته باشند.

در این میان بسیاری از افراد و مسافران تمایل دارند،در ون های مسافرتی ، به شکل کاروانی سفر کنند. یکی از نوستالژیک ترین ماشین هایی که برای مسیرهای درون شهری مورد استفاده قرار می گیرد، محصولات گزروه خودروسازی فولکس است. درواقع فرقی ندارد اهل چه شهر و دیاری باشید، در هر کجای دنیا که زندگی کرده باشید، قطعا با این خودرو آشنا هستید.

اکنون این کمپانی به ساخت نوعی خودروی هوشمند ساحلی تمایل نشان داده است. خودرویی که مسافران ساحلی را سوپرایز می کند.باید به خریدارانی که علاقه زیادی به فضای مسافرتی دارند، و همچنین افرادی که از مایکروبوزهای اصلی، موتورهای عقب و موتور گاز استفاده می کنند،گفت فورا در خرید خود تجدید نظر کنندو منتظر محصول جدید این شرکت استفاده کنند.

مدیر این پروژه ، می گوید قرار است نوعی دیگر از این محصول ،  به عنوان یک وانت کامیون عرضه شود، بنابراین با توجه به بازار هدفش در بازار تجاری کشورهای مختلف این شرکت به بسیاری از استانداردهای هوشمند مرتبط با مقررات بین المللی توجه نشان داده است.

انتظار می رود نسخه جدید فولکس واگن به برخی ویژگی های هوشمند در حوزه خودران بودن نیز مجهز باشد. ویژگی هایی که می تواند برای کاربران میانسال و یا کهنسال نیز مهم باشد. درواقع خودران بودن این ماشین ها کمک می کند، افراد برای سفر کردن نیازمند کمک گرفتن از نوه و فرزند و پرستاران خود نباشند.