فیسبوک در حال آزمودن طرح red envelope است

0
285
فیسبوک در حال آزمودن طرح red envelope است|کالاسودا

فیسبوک در حال آزمودن طرح red envelope است|کالاسوداکالاسودا_فیسبوک،در حال آزمودن طرح  red envelope است که از طریق آن به پرداخت های آنلاین و شارژ کردن کیف پول الکترونیک کاربران بپردازد .

فیسبوک جزو شرکت هایی است که به طور مداوم محصولات و ویژگی های جدید را آزمایش می کند.  به نظر می رسد این بار نوبت به قابلیت هایی رسیده که به نوعی با پرداخت های انلاین مرتبط هستند .

این ویژگی آزمایشی جدید red envelope نام دارد . در این ویژگی نوین، کاربران قادر خواهد بود بسیاری از فعالیت های مالی خود را به شکل الکترونیک سر و سامان دهد .

پیش از این نیز برخی شرکت های فعال در حوزه شبکه های اجتماعی تلاش کرده اند تا از طریق نقل و انتقال آنلاین به بررسی حساب های مالی پرداخته و  یا واریز های درون برنامه ای ویژه ای داشته باشند .

برای مثال نخستین بار مت ناوارا ، مدیر رسانه های اجتماعی در نشریات اینترنتی The Next Web این پیشنهاد را برای توئیتر مطرح کرد .

سپس این ایده به تدریج به فیسبوک و … رسید .  ناوارا، که به طور مرتب توییت هایی در مورد محصولات دنیای فناوری  و ویژگی های فاش نشده آن ها منتشر می کند، کدهای QR محصولات را نیز در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذاشت . این روش کمک می کرد خریداران با اطلاعات بیشتری در خصوص محصولات مودر علاقه خود آشنا شوند .

این شاید مقدمه ای بود برای فیس بوک ، تا به آزمون  ویژگی  red envelope بپردازد . این ویژگی حتی می تواند برای ارسال هدیه نقدی به دوستان کاربردی باشد

اگرچه فیس بوک در حال حاضر اطلاعاتی کلی در خصوص این طرح منتشر کرده است ، اما با توجه به منوط بودن این طرح به آینده از ارائه اطلاعات تکمیلی خودداری کرده است .

بنابراین بدون این که به طور رسمی از این قابلیت جذ اب رونمایی شود ، نمی توانیم گمانه زنی دقیقی داشته باشیم ، اما احتمالا این قابلیت برای رفقایی که اهل خرید و البته عضو فیس بوک هستند بسیار کاربردی خواهد بود .

اما شاید برای شما سوال باشد چرا نام پاکت قرمز برای این ویژگی جدید انتخاب شده است . پاسختان با ما کالاسودایی ها است :

پاکت قرمز یکی از پاکت های کاربردی در انواع اعیاد و مراسم مهم در بسیاری از کشورها است . برای مثال چینی ها عادت دارند در سال نو از رنگ قرمز برای پاکت هدایا استفاده کنند .

حتی کیسه هدایای بابانوئل نیز قرمز است . بنابراین به نظر می رسد فیسبوکی ها برای این که ذهن مخاطب را با خود همراه کنند ، هوشمندانه رنگ قرمز را برای پاکت هدیه نقدی انتخاب کرده اند .

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها