فیسبوک 800 شغل در لندن ایجاد میکند

0
335
فیسبوک 800 شغل در لندن ایجاد میکند|کالاسودا

فیسبوک 800 شغل در لندن ایجاد میکند|کالاسوداکالاسودا – فیسبوک با دفتر جدیدی که در لندن تاسیس خواهد کرد، 800 شغل در این شهر ایجاد خواهد کرد.

تا اواخر سال آینده حدود  2300 نفر در شعبه جدید فیسبوک در بریتانیا کار خواهند کرد که از این میان تعداد 800 نفر در شهر لندن مشغول به کار خواهند شد. این دفتر بزرگترین دفتر خارج از آمریکای فیسبوک است که در دهمین سال آن شعبه ای جدید در بریتانیا ایجاد کرده است.

 نیکولا مندلسون، مدیرعامل فیسبوک در اروپا، خاورمیانه و آسیا در باره این اتفاق گفته است که شرکت بیش از پیش به بریتانیا در این زمینه متعهد است. او بیان کرد اکوسیستم کارآفرینی و برتری مهندسی این شهر را به نقطه ای ایده آل برای تاسیس دفتر جدید تبدیل کرده است.

facebook-office|کالاسودادفتر فیسبوک ساختمانی هفته طبقه در راتبون پالاس نزدیک سیرک اکسفورد در مرکز لندن است که توسط فرانک گری، معمار معروف طراح موزه گاتینهام در بیلبائو ساخته میشود. یک طبقه از این ساختمان فضایی برای آزمایش استارتاپهاست.

مهندسین، برنامه نویسان، توسعه دهندگان، همچنین اعضای تیم بازاریابی و فروش مستعد زیادی در این دفتر مشغول به کار خواهند شد. بریتانیا نه تنها بهترین مکان برای شروع بیزینس جدید فیسبوک است، بلکه بهترین مکان برای رشد و توسعه ان نیز میباشد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها