فیس بوک از نمایشگر هوشمند پورتال رونمایی کرد

0
432
فیس بوک از نمایشگر هوشمند پورتال رونمایی کرد

فیس بوک از نمایشگر هوشمند پورتال رونمایی کردکالاسودا – فیس بوک از مجموعه نمایشگرهای هوشمند پورتال به نام های پورتال و پورتال پلاس که امکان تماس ویدئویی و ضبط صدا را برای کاربران فیس بوک و مسنجر فراهم می کنند رونمایی کرد.

پورتال کوچکتر یک دستگاه سبک به سبک اکو شو آمازون است که دارای یک نمایشگر 10.1 اینچی با رزولوشن 1280 در 800 و اسپیکرهای دوگانه 10 واتی است. دستگاه Portal از چهار میکروفون دوربینی استفاده می کند که مکالمات شما را ثبت می کند و فرمان های صوتی را دریافت می کند و یک دوربین 12 مگاپیکسلی با زاویه دید واید به شما می دهد که اجازه برقراری تماس های ویدئویی به بهترین شکل می دهد.

پورتال پلاس دستگاه بزرگتری نسبت به پورتال است که دارای صفحه نمایش 15.6 اینچی با رزولوشن 1920 در 1080 است که می تواند به صورت عمودی یا افقی قرار گیرد. دوربین و میکروفون آن مانند دستگاه پورتال است اما دارای کیفیت صدای بهتر و یک ساب ووفر اختصاصی با مجموع 20 وات است. این نمایشگرهای هوشمند به ‌لطف بهره‌گیری از فناوری ‌های مبتنی بر هوش مصنوعی، می ‌توانند برقراری تماس‌های ویدیویی را تسهیل بخشیده و آن ‌ها را واقع‌ گرایانه ‌جلوه دهند.

پورتال در درجه اول برای برقراری دستگاه های ویدئویی با دوستان در فیس بوک و مسنجر طراحی شده است. همچنی دوربینی مناسب برای این کار تعبیه شده است که می تواند حرکات را نیز پیگیری کند و می تواند تشخیص دهد که چندین نفر در اتاق وجود دارد و قاب را منطبق با آن تنظیم کند. به‌ کمک این نمایشگرهای هوشمند می‌ توانید درحالی که از دوستان و آشنایان خود کیلومترها فاصله دارید، به سادگی و از طریق تماس ویدیویی از حالشان جویا شده و با آنها صحبت کنید.

فیس بوک از نمایشگر هوشمند پورتال رونمایی کرد

پشتیبانی از خدمات مختلف

دستگاه پورتال همچنین از خدمات موسیقی و ویدئویی، Facebook Watch، پاندورا، اسپاتیفای، شبکه های غذایی، iHeart Radio، Newsy نیز پشتیبانی می کند و گفته شده که راهی نیز برای تماشای تصاویر و ویدئوهای صفحه فیس بوک شما از طریق این پورتال وجود دارد. پورتال همچنین با دستگاه هایی که الکسا دارند نیز هماهنگ می شود و می تواند کنترل لوازم خانگی محصولات هوشمند شما را بر عهده گیرد.

از لحاظ حریم خصوصی نیز فیس بوک ادعا می کند که تماس ها رمزگذاری شده اند و فیس بوک به کپی گوش نکرده یا آنها را ذخیره نمی کند. همچنین فیس بوک اجازه می دهد تا دوربین و میکروفون را غیرفعال کنید و می توانید از نظر فیزیکی نیز آنها را از دستگاه جدا کنید. این خصوصا برای افرادی که نگران شنود و… هستند مناسب است. فیس بوک حتی برای دوربین نیز یک کاور تهیه کرده که در صورتی که از آن استفاده نمی کنید با کاور آن را بپوشانید تا نگران ضبط بی اجازه از حریم خصوصی تان نباشید.

 با ما در صفحه اینستاگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها