فیل اسپنسر تایید کرد؛ ایکس باکس در E3 2020 حضور خواهد داشت

0
191

مدت کوتاهی قبل سونی رسما تایید کرد برای دومین سال پیاپی در رویداد E3 که خرداد سال آینده برگزار می‌شود حضور پیدا نخواهد کرد. سال گذشته این اتفاق باعث شد اغلب توجهات در جریان نمایشگاه به سمت ایکس باکس و مایکروسافت معطوف شود، و به نظر می‌رسد این موضوع در سال ۲۰۲۰ نیز تکرار خواهد شد؛ چراکه در سوی مقابل «فیل اسپنسر» مدیر برند ایکس باکس تاکید کرده که آنها در E3 2020 حاضر خواهند شد.

به گزارش کالاسودا به نقل از ویجیاتو، در توییت اخیرش اسپنسر وعده می‌دهد که ایکس باکس از همین حالا مشغول برنامه‌ریزی برای E3 پیش رو است و می‌خواهند محتواهایی جذاب را در اختیار کسانی که عاشق بازی کردن هستند قرار دهند.

تیم ما سخت مشغول کار روی برنامه E3 است، و ما به دنبال آن هستیم تا محتواهایی را با کسانی که عاشق بازی کردن هستند به اشتراک بگذاریم. فرم هنری ما به شدت روی ترکیبی از خلاقیت و پیشرفت فنی تمرکز داشته و توسط آن پیش می‌رود. ۲۰۲۰ نقطه عطفی مهم در مسیر [رو به جلوی] ما خواهد بود.

وقتی صحبت از محتوا به میان آمد یعنی مایکروسافت به احتمال زیاد بازی‌های ویدیویی متعددی برای ایکس باکس سری X در نظر دارد، و می‌خواهد آنها را در E3 به نمایش بگذارد. هرچند همانطور که پیش از این نیز گفته شد، تمام عناوینی که طی سال نخست برای این کنسول نسل نهمی عرضه خواهند شد، به احتمال زیاد در دسترس کاربران پلتفرم‌های ایکس باکس وان و ویندوز نیز قرار خواهند گرفت.

مایکروسافت ماه گذشته در جریان The Game Awards 2019 از ظاهر ایکس باکس سری X پرده برداشت، اما هنوز با پلی استیشن 5 آشنا نشده‌ایم. با وجود اینکه مطمئن نیستیم ایکس باکس نمایش خوبی در E3 2020 خواهد داشت یا خیر، عدم حضور سونی در این رویداد در هر صورت بحث‌برانگیز است و می‌توان در موردش صحبت کرد. نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا سونی با این تصمیم به خودش لطمه خواهد زد؟ دیدگاه‌های خود را با ویجیاتو در میان بگذارید.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها