قابلیتهای دستگاه تصفیه هوای سامسونگ

0
506
قابلیتهای دستگاه تصفیه هوای سامسونگ|کالاسودا

قابلیتهای دستگاه تصفیه هوای سامسونگ|کالاسوداکالاسودا – الودگی هوا این روزها در شهرهای بزرگ ایران خصوصا تهران در مرز هشدار قرار دارد.

بسیاری از کودکان و سالمندان نیز نمیتوانند برای پیاده روی و هواخوری بیرون بروند و باید در خانه بمانند. اما ممکن است هوای داخل نیز دست کمی از بیرون نداشته باشد. شاید داشتن دستگاهی که بتواند الودگی هوا فضای های بسته مانند منزل و محل کار را بگیرد میتواند این روزها نعمت محسوب شود تا حداقل در محل کار از خارش گلو و چشم و اسیبهای الودگی در امان بمانید.

 سامسونگ محصولی به اسم دستگاه تصفیه هوا (Air purifier B90) دارد که می‌تواند بیشتر از ۹۹ درصد ذرات معلق در هوا را بگیرد. جدیدترین مدل آن یعنی B90 می‌تواند تنها در مدت ۳۰ دقیقه هوای خانه کاملا پاک کند. علاوه بر گرفتن ریزترین ذرات معلق در هوا، این مدل مجهز به یک فیلتر مخصوص به اسم دکتر ویروس است که تا ۹۹.۷ درصد ویروس‌ ها و مواد حساسیت زای موجود در هوا را از بین میبرد. در نتیجه تنفس هوا برای افراد دارای حساسیت هم بسیار راحت میشود.

مدل B90 جدا از اینکه یک نمایشگر برای نشان دادن دایمی وضعیت پاکیزگی هوای خانه دارد، حالت خودکار هم دارد. در این حالت، خود دستگاه با بررسی مداوم وضعیت هوای خانه تشخیص میدهد چه زمانی نیاز به تصفیه هوای خانه داریم و بصورت خودکار روشن و پس از انجام کار دوباره خاموش می‌شود.

برای خانه‌ها یا فضاهای کوچک‌تر سامسونگ به تازگی مدلی هوشمند به اسم C60 را عرضه کرده است. علاوه بر همه قابلیت‌های بالا، این مدل امکان اتصال وای فای دارد. یعنی اگر برنامه اسمارت‌ هوم اپ (smart Home app) سامسونگ را دانلود کنید، حتی می‌توانید از بیرون از خانه یا دفتر کارتان، دستگاه را کنترل کنید.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها