قابلیت جدید توئیتر مژده ای برای کاربران پر حرف

0
586
قابلیت جدید توئیتر مژده ای برای کاربران پر حرف|کالاسودا

قابلیت جدید توئیتر مژده ای برای کاربران پر حرف|کالاسودا

کالاسودا_توییتر با استفاده از ویژگی  جدیدش به کاربران این امکان را می دهد که صدای خود را تنظیم و به عنوان نسخه ای آزمایشی اجرا کنند .

این روزها انواع شبکه های اجتماعی بین کاربران از شهرت و محبوبیت بسزایی برخوردارند . کاربران برای مطلع شدن از اخبار روز، دنبال کردن پوشش های خبری،بررسی جدیدترین مدهای پوشاک و لباس و انواع و اقسام موارد مهم به بررسی شبکه های اجتماعی می پردازند . در این میان شبکه هایی اپ های پیغام رسان نیز از محبوبیت بسزایی برخوردارند.

بین شبکه های اجتماعی، فیس بوک، توئیتر و تلگرام از محبوبیت بسیار بالایی برخوردارند . شاید علت محبوبیت توئیتر بیش از هر چیز به سرعت انتقال خبر باز گزدد . اما در این میان یک مشکل همیشگی وجود دارد .. بسیاری از کاربران توئیتر در خصوص حجم کاراکترهایی که می توان در توئیتر گذاشت مشکل دارند.

درواقع اگرچه این روزها بسیاری از مردم حوصله لازم برای نوشتن یا خواندن مطالب طولانی را ندارند اما تعریف توئیتر از حجم کاراکتر ها که برابر است از 140 کاراکتر،با انتظارات کاربران برابری نمی کند.

اکنون توئیتر خبر داده که در حال آزمودن طرحی جدید برای افزایش تسهیلات کاربران است . اگرچه این ویژگی در حال حاضر پنهان شده(خصوصیست) و به صورت عمومی آزمایش نشده است.

این ویژگی بر پایه این تفکر سازماندهی شده که گاهی اوقات بیش از 140 کاراکتر طول می کشد تا یک فکر در توییتر ثبت شود .افزون بر این ها در چند سال گذشته موضوعات طولانی  در توئیتر بسیار شایع شده است و به نظر می رسد توییتر راهی برای نوشتن موضوعات طولانی و انتشار همزمان آن یافته است .

اگرچه این قابلیت هنوز به طور رسمی به توئیتر افزوده نشده است، اما بر اساس خبرهای غیر رسمی، توئیتر ابتدا از کاربران اندرویدی برای استفاده از این افزونه پشتیبانی خواهد کرد . اکنون باید دید پس از انتشار این افزونه مخاطبان چه بازخوردی نسبت به قابلیت جدید نشان خواهند داد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها