اخبار

قابلیت ذخیره زمان حین مولتی تسکینگ در Surface Duo

گوشی مایکروسافت Surface Duo ویژگی‌های زیادی از جمله صرفه جویی در زمان در حین انجام چند کار را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

به گزارش کالاسودا و به نقل از phonearena، گوشی مایکروسافت Surface Duo یک دستگاه با صفحه نمایش دوگانه است که یک جفت نمایشگر 5.6 اینچی AMOLED با رزولوشن 1350 در 1800 پیکسل را در خود جای داده که در صورت باز شدن؛ یک صفحه 8.3 اینچی دارد. انتظار می‌رود Duo چند ماه بعد از راه اندازی، اندروید 11 را دریافت کند.

گوشی از طریق دو ترفند می‌تواند در حین انجام چند وظیفه، در زمان شما صرفه جویی کند. یکی از این روش‌ها، لانچر مایکروسافت در حالت افقی است؛ این امر باعث می‌شود عملکرد لانچر در حالت افقی بهبود یافته و کاربر از صفحه نمایش بزرگ‌تری بهره ببرد.

تغییر دوم ویژگی جدید”برنامه‌های گروهی” است که به شما این امکان را می‌دهد تا دو برنامه را فقط با یک کلیک روی صفحه دوتایی راه اندازی کنید. یک کاربر Surface Duo می‌تواند یک جفت برنامه را که از آن‌ها زیاد استفاده می‌کند؛ از قبل انتخاب کند.

در ابتدا پیش بینی می‌شد که این گوشی در فصل تعطیلات 2020 رونمایی شود، اما طبق گزارش مایکروسافت تلاش می‌کند Surface Duo را قبل از معرفی Samsung Galaxy Fold 2 در تاریخ 5 آگوست معرفی کند.

انتظار می‌رود Duo با پردازنده‌ی Snapdragon 855،  ، رم 6 گیگابایت و حافظه‌ی 64 گیگابایت یا 256 گیگابایتی عرضه شود. این گوشی یک دوربین 11 مگاپیکسلی در بالای صفحه سمت راست دارد.

ظرفیت باتری آن 3640 میلی آمپر ساعتی است؛ که از روشنایی دو صفحه نمایش آن پشتیبانی می‌کند. به نظر می‌رسد این گوشی دارای نرخ تازه سازی 60 هرتز بوده و اتصال 5 جی ندارد.

لولای به گونه‌ای طراحی شده تا در حین قرار گرفتن در هر موقعیتی، رابط کاربری صفحه نمایش متناسب با آن تغییر کند.

مایکروسافت تصمیم گرفت به جای بازگشت به ویندوز فون، از اندروید برای اولین تلفن خود استفاده کند. در نهایت خبرها حاکی از آن است که مایکروسافت Surface Duo با قلم Surface Pen سازگار بوده و نسبت به گوشی‌های گلکسی فولد 2 که بدون قلم هستند؛ مزیت بیشتری دارد.

 

مطالب اخیر

شرکت آمریکایی جلوی فروش محصولات لنوو و موتورولا در آلمان را گرفت

اختلاف نظر بر سر پرداخت حق امتیاز باعث شد تا دادگاهی در آلمان علیه لنوو…

17 ساعت پیش

ساخت آیفون تاشو اپل با کمک سامسونگ

سامسونگ در توسعه آیفون تاشو اپل مشارکت دارد. به گزارش کالاسودا، گزارش‌های مربوط به ورود…

2 روز پیش

آلفارومئوهای جدید و کمیاب در خدمت پلیس دبی

ناوگان گشت زنی پلیس دبی پذیرای دو خودروی جدید و کمیاب آلفارومئو شده است. به…

3 روز پیش

آیفون ۱۵ پرو مکس پر فروش ترین گوشی شد

آیفون ۱۵ پرو مکس اپل پر فروش ترین گوشی فصل اول ۲۰۲۴ شد. به گزارش…

5 روز پیش

چیپست ۳ نانومتری جدید سامسونگ مجهز به هوش مصنوعی

سامسونگ اولین چیپست ۳ نانومتری خود را برای موبایل رونمایی کرد. به گزارش کالاسودا،این رونمایی…

7 روز پیش

هر ۴ مدل آیفون ۱۶ کنار هم

اپل هنوز هیچ جزئیاتی در مورد گوشی هوشمند آینده خود فاش نکرده است، اما یک…

1 هفته پیش