چطور از قابلیت شارژ معکوس پرچمداران سامسونگ استفاده کنیم؟

0
2337
چطور از قابلیت شارژ معکوس پرچمداران سامسونگ استفاده کنیم؟

بدون شک اطلاعات زیادی در مورد قابلیت شارژ معکوس پرچمداران سامسونگ دارید، این قابلیت شرایطی را برای شما مهیا می کند که می توانید به شارژ کردن گوشی هوشمند دیگر از طریق پرچمداران سامسونگ بپردازید. این قابلیت از جهاتی مورد استقبال کاربران قرار می گیرد که برای شارژ کردن گوشی هوشمند نیازی به اتصال دو گوشی هوشمند با سیم نیست و به صورت وایرلس باید از قابلیت شارژ معکوس پرچمداران سامسونگ استفاده کرد.

کمتر از دو سال پیش کمپانی هواوی برای اولین بار از قابلیت شارژ معکوس رونمایی کرد. این قابلیت شرایط بسیار جالبی را برای کاربران فراهم می کند و استفاده از این ویژگی کمی شبیه به انتقال اطلاعات از طریق اینفرارد روی گوشی های قدیمی به شمار می رود. کمپانی سامسونگ نیز این قابلیت را روی گوشی های پرچمدار جدید خود قرار داده و توانسته مورد تایید کاربران قرار گیرد. کمپانی سامسونگ قابلیت شارژ معکوس 9 واتی را برای کاربران فراهم کرده است. این قابلیت شارژ 9 واتی بدون شک نقطه آغازی برای این ویژگی جدید روی گوشی های هوشمند به شمار می رود. در این بخش قصد داریم به بررسی این موضوع بپردازیم که چطور از قابلیت شارژ معکوس پرچمداران سامسونگ استفاده کنیم.آشنایی با نحوه قابلیت شارژ معکوس پرچمداران سامسونگ

در ابتدا این موضوع را بیان کنیم که گوشی های هوشمند گلکسی اس 10، اس 10 پلاس و اس 10 ای از این قابلیت بهره می برد و سامسونگ نام PowerShare را برای این ویژگی در نظر گرفته است. استفاده از این ویژگی بسیار ساده است و کمتر از چند ثانیه می توان از آن استفاده کرد.

آشنایی با نحوه قابلیت شارژ معکوس پرچمداران سامسونگ

راحت ترین روش برای پیدا کردن قابلیت PowerShare استفاده از نوار ابزار بالایی گوشی های سامسونگ است، البته اگر در این بخش PowerShare را پیدا نکردید می توان از منوی ویرایش این بخش گزینه PowerShare را پیدا کرده و آن را در نوار ابزار اصلی گوشی هوشمند خود قرار دهید. پس از پیدا کردن این قابلیت باید آن را فعال کرد.

پس از فعال کردن این قابلیت باید گوشی هوشمند خود را به سمت قاب پشتی قرار دهید به نوعی که گوشی هوشمند دیگری روی آن قرار گیرد. پس از قرار دادن گوشی هوشمند روی موبایل خود گوشی موبایلی که قابلیت شارژ معکوس دارد ویبره می رود و شارژ شدن گوشی موبایل آغاز می شود.دون شک اطلاعات زیادی در مورد قابلیت شارژ معکوس پرچمداران سامسونگ دارید

آیا می توان همیشه از قابلیت شارژ معکوس پرچمداران سامسونگ استفاده کرد؟

در انتها نیز بهتر است این موضوع را بیان کنیم که پیشنهاد می کنیم این قابلیت را به ندرت مورد استفاده قرار دهید و زمانی از این ویژگی استفاده کنید که راه دیگری برای شارژ کردن گوشی هوشمند شما وجود ندارد. در کنار موارد یاد شده این موضوع را در نظر داشته باشید که مقداری که از شارژ باتری گوشی هوشمند شما کم می شود بیشتر از مقدار شارژی است که به گوشی موبایل دیگر اضافه می شود از این رو پس از مدتی نیاز پیدا می کنید که گوشی هوشمند پرچمدار خود را شارژ مجدد کنید. البته این موضوع را در نظر داشته باشید که این قابلیت برای اوقات ضروری بسیار کاربردی است.

در انتها این موضوع را بیان کنیم که از قابلیت شارژ معکوس پرچمداران سامسونگ در ابتدای راه قرار دارد و بدون شک در نسخه های دیگر این گوشی هوشمند شرایط بسیار بهتری در اختیار کاربران قرار می گیرد.نظر شما در مورد این ویژگی چیست؟ آیا به مرور قابلیت شارژ معکوس را می تواند یکی از روش های شارژ شدن گوشی های هوشمند در نظر گرفت.آیا می توان همیشه از قابلیت شارژ معکوس پرچمداران سامسونگ استفاده کرد؟

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها