اینستاگرام از ویدئو های افقی در IGTV پشتیبانی می کند

اینستاگرام قابلیت پخش ویدئو های افقی (Landscape) را به Igtv اضافه کرده است و این موضوع می تواند شرایط بسیار خوبی را علاقه مندان این شبکه اجتماعی فراهم می کند.

از زمان عرضه این ویژگی تنها ویدئو های افقی در Igtv منتشر می شود، حال اینستاگرام مشکل خود را برطرف کرده و این موضوع را در اختیار کاربران قرار داده است تا بتوانند تمام ویدئو های مورد نیاز خود را آپلود کرده و منتشر کنند.برای نحوه استفاده از IGTV اینستاگرام در این بخش کلیک کنید

یک تاریخچه کوتاه از IGTV

در ماه ژوئن 2018 اینستاگرام قابلیت Instagram IGTV را راه اندازی کرد، هدف از Instagram IGTV را باید رقیبی برای یوتیوب دانست، که بتوان ویدئوهایی طولانی مدت را در Igtv قرار داد، پس از حدود یک سال باید این موضوع را اعلام کنیم که اینستاگرام آی جی تی وی توان رقابت با یوتیوب را نداشته است. نکته جالب توجه را باید در مورد کاربران و تعداد آن ها دانست، در حالی که IGTV حدود یک میلیارد کاربر دارد، این شبکه پخش ویدئو تنها 4 میلیون کاربر را توانسته جذب کند، از این رو به نظر اینستاگرام قصد دارد مشکلات خود را در این مورد برطرف کرده تا بتواند طرفداران بیشتری را جذب کند.

Portrait to Landscape ؛ از ویدئوهای عمودی به سمت پخش ویدئو های افقی

در هنگام رونمایی، اینستاگرام تنها ویدئوی های افقی را پشتیبانی می کرد، این سبک ویدئو از نحوه گرفتن گوشی های هوشمند در حالت عادی الهام گرفته بود. با این وجود زمانی که گوشی هوشمند را در حالت افقی قرار می دادیم با مشکلاتی رو به رو می شدیم که در قابلیت  جدید این ابزار برطرف شده است.

به طور کلی بر اساس ادعای اینستاگرام این محیط می تواند تبدیل به فاضیی برای محتوای بسیار خوب و عالب بدون توجه به این موضوع که این بخش چگونه تولید شده است، تبدیل شود، بنابراین سازندگان می توانند خود و اهدافشان را همانطور که می خواهند بیان کنند. حال باید دید افزودن این قابلیت چه شرایطی را ایجاد می کند، زیرا بسیاری از فعالیت ها و پخش آن ها به صورت افقی می توانند جالب توجه باشند و به نوعی اینستاگرام با عرضه این قابلیت به اشتباه خود پی برده و آن را تصحیح کرده است.

بهتر برای سازندگان و بینندگان

بری سازندگان ویدئو این کار ارزش بسیار بالایی دارد و می توانند گزینه ها و قابلیت های بیشتری را در ایجاد ویدئو های مورد نیاز خود داشته باشند، در کنار این موضوع بینندگان نیز می توانند قابلیت مشاهده ی ویدئو های متفاوت تر و جذاب تری را داشته باشند.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

مطالب اخیر

شرکت آمریکایی جلوی فروش محصولات لنوو و موتورولا در آلمان را گرفت

اختلاف نظر بر سر پرداخت حق امتیاز باعث شد تا دادگاهی در آلمان علیه لنوو…

1 روز پیش

ساخت آیفون تاشو اپل با کمک سامسونگ

سامسونگ در توسعه آیفون تاشو اپل مشارکت دارد. به گزارش کالاسودا، گزارش‌های مربوط به ورود…

3 روز پیش

آلفارومئوهای جدید و کمیاب در خدمت پلیس دبی

ناوگان گشت زنی پلیس دبی پذیرای دو خودروی جدید و کمیاب آلفارومئو شده است. به…

4 روز پیش

آیفون ۱۵ پرو مکس پر فروش ترین گوشی شد

آیفون ۱۵ پرو مکس اپل پر فروش ترین گوشی فصل اول ۲۰۲۴ شد. به گزارش…

6 روز پیش

چیپست ۳ نانومتری جدید سامسونگ مجهز به هوش مصنوعی

سامسونگ اولین چیپست ۳ نانومتری خود را برای موبایل رونمایی کرد. به گزارش کالاسودا،این رونمایی…

1 هفته پیش

هر ۴ مدل آیفون ۱۶ کنار هم

اپل هنوز هیچ جزئیاتی در مورد گوشی هوشمند آینده خود فاش نکرده است، اما یک…

1 هفته پیش