به روز رسانی گوگل پلی قابلیت Dark mode را در اختیار کاربران قرار می دهد

0
366
به روز رسانی گوگل پلی قابلیت Dark mode را در اختیار کاربران قرار می دهد

قابلیت dark mode در به روز رسانی جدید گوگل پلی در اختیار کاربران قرار گرفت. البته این آپدیت برای تمام کاربران اندروید عرضه نشده اما به زودی برای تمام دستگاه های مجهز به سیستم عامل اندروید ارسال می شود.

گوگل همچنان به موضوع قرار دادن حالت تاریک برای نرم افزار های و سرویس های خود اصرار دارد. البته این تمایل گوگل به نوعی پاسخ به نیاز کاربران به شمار می رود که مدت بسیار زیادی است که علاقه به استفاده از این حالت در نرم افزار های خود دارد. Pay اپلیکیشن بعدی است که این ویژگی را دریافت می کند. البته هنوز مشخص نیست که این به روز رسانی قابلیت دارک مد را در اختیار تمام کاربران قرار می دهد یا خیر.

بر اساس گزارش AndroidPolice نسخه خاصی از گوگل پلی که 2.96.264233179 است از این ویژگی بهره می برد. البته در نظر داشته باشید که در حال حاضر تنها برخی از کاربران پس از به روز رسانی گوگل پلی خود توانسته اند این به روز رسانی را دریافت کنند.البته در نظر داشته باشید که نسخه هایی در اینترنت وجود دارد که می توانید آن ها را نصب کنید با این وجود بهتر است صبر کنید تا نسخه رسمی آن را از فروشگاه گوگل پلی دریافت کنید.

پس از به روز رسانی گوگل پلی اگر خوش شانس باشید نسخه به روز رسانی شده از قابلیت دارک مد پشتیبانی می کند. در صورت فعال بودن battery saver نرم افزار به طور خودکار به حالت تاریک تغییر می کند. در نظر داشته باشید می توانید به صورت دستی این قابلیت را تنظیم کنید و در صورت نیاز از آن استفاده کنید.

به روز رسانی اندروید 10 حالت تاریک را به صورت گسترده در اختیار علاقه مندان قرار می دهد. از این رو گوگل قصد دارد تا عرضه به روز رسانی جدید خود در اندروید 10 قصد دارد این ویژگی را روی بسیاری از نرم افزار های خود اضافه کند و به نوعی این ویژگی را در اختیار کاربران خود قرار دهد.

قابلیت dark mode در به روز رسانی جدید گوگل پلی در اختیار کاربران قرار گرفت

ویژگی های مثبت قابلیت dark mode

حالت تاریک به دلیل شرایط مناسبی که از نظر رنگ صفحه نمایش در محیط های تاریک در اختیار کاربران قرار می دهد مورد توجه کاربران قرار می گیرد، البته این ویژگی روی شارژ باتری نیز تاثیر مثبتی می گذارد، البته بر اساس آزمایش های انجام شده باید این موضوع را در نظر داشته باشید که قابلیت dark mode بیشتر روی گوشی های هوشمند با پنل صفحه نمایش آمولد تاثیر زیادی روی مصرف باتری دارد و این موضوع در پنل های ال سی دی کمتر مشاهده می شود و تاثیر بسیار کمتری دارد.

با این وجود جدای از بحث شارژ باتری به دلیل شرایط مساعدی که این قابلیت در نور کم برای کاربران ایجاد می کند بدون شک خبر حضور این ویژگی می تواند شرایط بسیار خوبی را مهیا کند.

ویژگی های مثبت قابلیت dark mode

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها