ترفند ها

چطور از قابلیت Easy Mode گوشی های سامسونگ استفاده کنیم؟

قابلیت Easy Mode یکی از قابلیت های کاربردی گوشی های هوشمند سامسونگ است که به ساده تر شدن رابط کاربری گوشی هوشمند شما کمک بسیاری می کند. در این بخش قصد داریم به بررسی این موضوع بپردازیم که چطور می توان این قابلیت را مورد استفاده قرار دهید.

Easy Mode به طور کلی قابلیتی را در اختیار شما قرار می دهد که تمام موارد مورد نیاز شما خود را به سادگی دسترسی پیدا کنید. این قابلیت برای افرادی که از گوشی هوشمند اطلاعات زیادی ندارند یا تنها نرم افزار های خاصی را مورد استفاده قرار می دهند بسیار جالب توجه خواهد بود، البته در نظر داشته باشید که این قابلیت مختص گوشی های هوشمند سامسونگ نیست و می توانید در برند های دیگر نیز این ویژگی را مشاهده کنید. این قابلیت با نام های مشابهی عرضه می شود. به طور کلی قابلیت Easy Mode سامسونگ می تواند برای گروه های مختلفی از افراد جالب توجه باشد.

Easy Mode گوشی های سامسونگ، قابلیتی جذاب برای گوشی های این برند کره ای

در این بخش قصد داریم به بررسی این موضوع بپردازیم که این قابلیت چه ویژگی هایی را در اختیار شما قرار می دهد پس از فعال کردن این ویژگی فونت و آیکون ها گوشی هوشمند بزرگتر می شود و در کنار سادگی برای افراد مسن بسیار مناسب است. در کنار فونت بزرگتر منوی بسیار ساده تری در اختیار شما قرار می گیرد که دسترسی های سریعتری خواهید داشت. بزرگنمایی صفحه نمایش تا بیشترین حد اجرا می شود و افرادی که قصد زوم کردن صفحه نمایش را به هر دلیلی دارند می توانند به خوبی از آن بهره مند شوند.

در کنار این ویژگی ها قابلیت های غیر ضروری نیز به حالت تعلیق درآمده و کمک بسیاری برای کاربرانی که به تازگی از گوشی های هوشمند استفاده می کنند محسوب می شود. با این وجود اگر علاقه مند به آشنایی با نحوه فعال کردن این ویژگی هستید در ادامه مطلب به آموزش گام به گام آن می پردازیم.

آموزش گام به گام فعال کردن Easy Mode

  • فعال کردن حالت ساده در گوشی های سامسونگ مبتنی بر One UI
  • در گام نخست وارد بخش تنظیمات گوشی هوشمند خود شوید.
  • در بخش های پایانی این قسمت گزینه Advanced Features را مشاهده خواهید کرد.
  • زمانی که به پایین صفحه نمایش حرکت می کنید گزینه ای به نام ?Looking For Something Else را مشاهده خواهید کرد. در زیر این قابلیت گزینه ی Easy Mode حضور دارد و باید روی آن کلیک کنید.
  • در این بخش دو قابلیت در اختیار شما قرار می گیرد. Standard Mode و Easy Mode و شما باید گزینه Easy Mode را انتخاب کنید تا به حالت ساده رابط کاربری شما تغییر کند.
  • با انتخاب گزینه Easy Mode شما می توانید به منوی ساده یاد شده دسترسی پیدا کنید و تمام ویژگی های یاد شده در بخش قبلی برای شما ایجاد می شود.

در این قابلیت می توانید مخاطبین مورد نیاز خود را انتخاب کرده و آن ها را در دسترسی خود قرار دهید. استفاده از این قابلیت نیاز بسیار ساده است.

اضافه کردن مخاطبین در مود ساده گوشی های سامسونگ

صفحه اصلی گوشی هوشمند خود را به سمت راست بکشید و در این بخش امکان اضافه کردن 12 بخش وجود دارد.

در این بخش نیاز است که اجازه دسترسی به صفحه مخاطبین شما داده شود.

حال شما دو گزینه در اختیارتان است و باید بین Create Contact و Add existing account یکی را انتخاب کنید.

اگر شما گزینه دومی را انتخاب کنید و می توانید مخاطبین خود را انتخاب کرده و آن را در میان لیست مورد علاقه خود قرار دهید.

اگر گزینه Edit را انتخاب کنید در بالای بخش مخاطبین مورد علاقه می توانید آن را ویرایش کرده یا آن را حذف کنید.

آموزش اضافه کردن نرم افزار در حالت ساده گوشی های سامسونگ

Easy Mode فقط به سه برنامه اجازه می دهد تا به صورت پیش فرض در صفحه اصلی شما ظاهر شود. شما می توانید با رفتن به صفحه برنامه های خود و نگه داشتند برنامه مورد نظر خود آن را وارد صفحه اصلی کنید. زمانی که آیکون مورد نظر خود را انتخاب کردید و آن را نگه داشتید گزینه Add to home را کلیک کرده و آن را به صفحه اصلی خود اضافه کنید.

این رویه به طور کلی روی بیشتر گوشی های هوشمند اندرویدی در اختیار شما قرار می گیرد و می توانید آن را مورد استفاده قرار دهید. به طور کلی با وجود اینکه این قابلیت ویژگی های در دسترس کمی را در اختیارتان قرار می دهد در صورتی که نیاز به برنامه های محدودی دارید آن ها را مورد استفاده قرار دهید. در نظر داشته باشید که این قابلیت ویژگی بسیار مهمی برای گوشی های هوشمند برای سالمندان نیز به شمار می رود و پیشنهاد  می کنیم این ویژگی را برای آن ها فعال کنید.

مطالب اخیر

شرکت آمریکایی جلوی فروش محصولات لنوو و موتورولا در آلمان را گرفت

اختلاف نظر بر سر پرداخت حق امتیاز باعث شد تا دادگاهی در آلمان علیه لنوو…

1 روز پیش

ساخت آیفون تاشو اپل با کمک سامسونگ

سامسونگ در توسعه آیفون تاشو اپل مشارکت دارد. به گزارش کالاسودا، گزارش‌های مربوط به ورود…

2 روز پیش

آلفارومئوهای جدید و کمیاب در خدمت پلیس دبی

ناوگان گشت زنی پلیس دبی پذیرای دو خودروی جدید و کمیاب آلفارومئو شده است. به…

3 روز پیش

آیفون ۱۵ پرو مکس پر فروش ترین گوشی شد

آیفون ۱۵ پرو مکس اپل پر فروش ترین گوشی فصل اول ۲۰۲۴ شد. به گزارش…

5 روز پیش

چیپست ۳ نانومتری جدید سامسونگ مجهز به هوش مصنوعی

سامسونگ اولین چیپست ۳ نانومتری خود را برای موبایل رونمایی کرد. به گزارش کالاسودا،این رونمایی…

1 هفته پیش

هر ۴ مدل آیفون ۱۶ کنار هم

اپل هنوز هیچ جزئیاتی در مورد گوشی هوشمند آینده خود فاش نکرده است، اما یک…

1 هفته پیش