قاب های جذاب برای گوشی iPhone X

0
1136

کالاسودا_ سوالی برای تمامی کاربران وجود دارد این است که چرا باید گوشی iPhone X گرانقیمت خود را بدون قاب استفاده کنیم؟ این کار کاملا خطرناکی است و به نظر ما هر گوشی iPhone X نیاز به قاب های جذاب دارد.

قاب های جذاب گوشی iPhone X

گوشی iPhone X  یکی از گوشی های گرانقیمت اپل بوده که این شرکت به بازار عرضه کرده است. این گوشی ظاهر فوق العاده جذابی دارد که می تواند نظر هر فردی را به خود جلب کند ولی در عین حال حالت لغزنده ای دارد که می تواند مشکلات زیادی را به وجود آورد.

امروز در این خبر قصد داریم تا به شما قاب های جذاب و منحصر به فردی برای گوشی iPhone X معرفی کنیم که می تواند نظر شما را به خود جلب کند.

1- قاب های محافظ

نقاط قوت

سختی ، مقاوم در برابر گرد و خاک و کثیفی

نقاط ضعف

ضخیم بودن که مناسب قرار دادن در جیب شلوار نیست

توضیحات کلی

این قاب ها در عین حال که ظاهری ضخیم دارند می تواند محافظ خوبی برای گوشی شما باشند و از هر اتفاقی برای آن جلوگیری کنند. این قاب در رنگ بندی های مختلف به بازار عرضه شده است.

2- قاب خیلی ظریف

نقاط قوت

ظاهری ظریف ، هشت رنگ بندی متفاوت

نقاط ضعف

مقاوم نبودن در درازمدت

توضیحات کلی

این قاب دارای ظاهری مینیمال و جذاب دارد و ظرافت آن باعث می شود تا کاربران زیادی را به خود جذب کند. هنگام استفاده از این قاب انگاری هیچ قابی روی آن وجود ندارد.

3- قاب لوئی ویتان

نقاط قوت

ظاهری شیک ، قفل کاربردی

نقاط ضعف

گرانقیمت ، حتی گرانقیمت تر از خود گوشی

توضیحات کلی

اگر شما به دنبال برند خاص و جذاب به عنوان قاب گوشی هستید می توانید از این قاب های جذاب و خاص برای گوشی خود استفاده کنید.

4- قاب خاکستری

نقاط قوت

این قاب از تیتانیوم خالص ساخته شده و به وسیله دست پولیش داده شده است.

نقاط ضعف

گرانقیمت – تعداد 100 عدد از این قاب تولید شده

توضیحات کلی

همین که این قاب فقط 100 عدد از آن تولید شده نشان می دهد که چقدر این قاب خاص و استثنایی است. اگر شما پول اضافه دارید که می خواهید خرج کنید ، می توانید این قاب ها را خریداری کنید.

امیدواریم که از مطالعه این خبر لذت برده باشید ، شما دوستان می توانید نظرات خود را راجع به این خبر با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها