قاشق هوشمند ویژه سالمندان و مبتلایان به پارکینسون

0
1028

کالاسودا_قاشق هوشمند لایف ویر ، محصولی ارزشمند برای سالمندان و یا مبتلایان به پارکینسون است . چرا که از طریق این قاشق هوشمند می توان به راحتی و بدون کمک دیگران غذا خورد .

لایف ویر مجموعه ای از  ظروف و قاشق ها را طراحی کرده  که به استقلال افرادی که دارای معلولیت هستند یا اختلالاتی مانند لرزش دست ناخواسته یا تحرک دست غیرارادی را تجربه می کنند کمک می کند.

درواقع با کمک این محصولات نه تنها اعتماد به نفس بیماران افزایش پیدا می کند، بلکه با سهولت بیشتری بدون نیاز به کمک دیگران غذا می خورند.

با این قاشق های هوشمند از سوپ تا خوراکی های سفت تر را می توان به راحتی و بدون مشکل خورد. این محصول الکترونیکی بسیار کاربردی است. دستگیره  این محصول به صورت الکترونیکی ظروف را تثبیت می کند، بنابراین تا ۷۰٪ کمتر از دست شما می افتد یا بر اساس لرزش دست تنظیم شده و  ظروف  را نمی لرزاند . در نتیجه اجازه می دهد کسانی که از آن استفاده می کنند راحت تر باشند. این دسته با کمک سنسورهای مختلف  و یک کامپیوتر کوچک کار می کند. کامپیوتری که لرزش ها و حرکات لرزشی را تشخیص می دهد. کامپیوتر سپس دسته را در جهت مخالف دسته قرار می دهد و آن را ثبات می دهد.

افزون بر این ها، لایف ویر برای کسانی است که دارای تحرک محدود هستند نیز کاربردی است. چرا که یک کامپیوتر کوچک و سنسور درون دسته وجود دارد که ظروف را به سمت بالا و سطح افقی  نگه می دارد بدون اینکه انعطاف پذیری شما از دست برود.

برای تهیه این محصولات منحصر به فرد تنها ۱۹۵دلار لازم است.

 با ما در کانال تلگرام کالاسودا همراه باشید